رئیس‌جمهور در سازمان ملل عظمت سردار سلیمانی را به دنیا نشان داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس یادواره شهدای اداری و جهادی شهرستان کهگیلویه صبح امروز سه شنبه 5 مهرماه با حضور خانواده معظم شهدا ، مسئولان شهرستانی در دهدشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در یادواره ۲۴ شهید اداری و جهادی این شهرستان  گفت: از زمان انقلاب تاکنون هر پیشرفتی که در ابعاد مختلف نصیب کشورمان شده مدیون خون پاک شهدا هستیم زیرا آنها درس آزادگی و مقاومت را به نسل های بعد از خودشان آموختند.

,

سید علی اصغر پوربهشت با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی موضوع ایثار و شهادت افزود: هدف از برگزاری یادواره های شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

,

وی با اشاره به اینکه  هشت سال جنگ تحمیلی بهترین نماد ایثار و از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم است که ما باید این ارزش ها را پررنگ کنیم تصریح کرد: شهدا با عمل خود که همان از جان گذشتگی است نشان دادند اگر هر لحظه احساس تکلیف شد باید به تکلیف عمل کرد.

,

, ,

امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به اینکه کشور ایران مفتخر به ارزش های اصیلی است که نمونه آن در کمتر جایی به چشم می خورد گفت: فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت یکی از این ارزش هاست که با فرهنگ عاشورایی و قیام امام حسین (ع) عجین شده و از جایگاه بالایی برخوردار است.

,

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به رمز و راز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: آنچه ملت ایران را در دوران دفاع مقدس بر دشمنان پیروز کرد و آنها را از رسیدن به اهداف پلید و شیطانی خود ناکام ساخت  ایثار، ایمان، اخلاص، اعتقادات دینی و باور های مذهبی رزمندگان بود.

,

, ,

وی تصریح کرد: تنها هدف شما از برگزاری یادواره های شهدا زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه باشد، چراکه از این راه جوانان و نوجوانان ایثارگر پرورش خواهیم داد.وحدانی فر با اشاره به اینکه شهدا الگوی واقعی نسل جوان و نوجوان هستند و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توان در مقابل باج خواهی های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد تصریح کرد: با توجه به تحرکات اخیر دشمن در کشور اما به برکت خون شهدا علم جمهوری اسلامی بر زمین نمی‌ ماند و فرزندان روح‌الله بیدار هستند.

,

 وی با اشاره به اینکه  زمانی که در دفاع مقدس چیزی نداشتیم مقابل تمام جبهه کفر ایستادیم، امروز جبهه مقاومت  تا آفریقا و در قلب اروپا شعار هیهات من‌ الذله سر می‌ دهند ادامه داد: در حالی که دشمن به واسطه جنگ نرم ما را تهدید می‌کند اما رییس جمهور کشورمان در اوج عزت و اقتدار با بالابردن عکس مبارک شهید محور مقاومت، در سازمان ملل متحد خواستار خوانخواهی سردار سلیمانی در قلب سرزمین دشمن می‌شود و عظمت سردار را به دنیا نشان داد.

,

خطیب نماز جمعه دهدشت در پایان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را عاملی موثر برای مصونیت از هجمه دشمن دانست و  گفت: با برگزاری یادواره شهدا به دنبال اصلاح نیت افراد جامعه باشیم، زیرا اگر برای رضای خدا حرکت کنند، بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

,

, ,
 
,

سرپرست فرمانداری کهگیلویه نیز  گفت:اجرای برنامه یادواره شهدا فقط یک برنامه نمادین نبوده بلکه برگزاری این برنامه ها موجب می شود تا ما از رویکردها، مسیر و سیره ای که شهدا پیمودند الگو برداری کنیم. 

,

عبدالعزیز موسوی افزود: ما برای همیشه تاریخ مدیون شهدا هستیم  و از خانواده شهید تجلیل می‌کنیم چرا که افرادی را پرورش دادند که حقایق، هویت، شناسنامه و مختصات زندگی ما را زنده نگه داشتند.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه شهدا در استمرار حرکت شهدای کربلا حرکت کردند و راه آنها را ادامه دادند و ما باید مسیر شهدا را ترویج و خود نیز پیرو آن باشیم افزود: امیداست بتوانیم به برکت شهدا راه و سیره آنها را در زندگی و امورات مان پیاده کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,

 

,
 
,
 
,
 
]
وحدانی فر گفت:رییس جمهور در اوج عزت و اقتدار با بالابردن عکس شهید سلیمانی در سازمان ملل، خواستار خوانخواهی سردار سلیمانی در قلب سرزمین دشمن می‌شود و عظمت سردار را به دنیا نشان داد.