منظور رهبری شما بودید آقای پزشک جراح قلب!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار،  رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود در دانشگاه امام حسن مجتبی(ع) پیرامون فتنه اخیر و اغتشاشات روی‌داده در کشور نکات مهمی را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

از جمله این نکات و شاید مهمترین آنها، اشاره معظم‌له به نقش اشتباه عده‌ای از خواص در این غائله و ضرورت اصلاح موضع آنان بود.

,

ایشان در این باره فرمودند: در اول کار برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند. برخی از آنها اتهام را به سمت سازمان انتظامی بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند. اکنون که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آنان با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را در خیابان ها رقم زده است، باید کار خود را جبران و صریحاً اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با برنامه دشمن خارجی، مخالفند.

,

رهبر انقلاب تصریح کردند: وقتی عنصر سیاسی آمریکایی این قضایا را به دیوار برلین تشبیه می کند باید بفهمید قضیه چیست و اگر نفهمیدید حالا بفهمید و صریحاً موضع گیری کنید.

,

اشارت و خواسته رهبر معظم انقلاب کاملا قابل مشخص است…

,

از جمله خواصی که مرتکب اشتباه شده؛‌ «مسعود پزشکیان» فعال اصلاح‌طلب و نماینده مردم تبریز در مجلس است.

,

او در گفت‌وگوی زنده شبکه خبر و در بحبوحه شکل‌گیری اغتشاشات به بهانه درگذشت تصادفی مهسا امینی گفته بود: از نظر پزشکی… من پزشکم. جراح قلبم… جزو رتبه‌های برتر کشورم. از نظر علمی ممکن نیست کسی همینجوری –بیافتد…

,

این صحبت پزشکیان در میان افکار عمومی و رسانه‌ها به وجود علت بیرونی برای درگذشت مهسا امینی تفسیر شد.

,

اکنون باید دید که این قبیل افرادی که صراحتا در قبال اغتشاشات اخیر دچار اشتباه شدند؛ آیا وارد موضع «تابوا و اصلحو و بیّنوا» می‌شوند و مواضع خود را اصلاح و جبران می‌کنند یا اینکه قضیه با سکوت برگزار خواهد شد؟!

,

آیا این افراد حاضر در تریبون مجلس، سخنرانی، شبکه‌های اجتماعی، گفت‌وگوهای دوستانه و… متوجه اضرار و انتفاع موضع اول خود و ضرورت اصلاح آن هستند؟!

,

خواصی که در برخی برهه‌ها دچار اشتباه شده اما به جای اصلاح‌گری؛ سخن اول خود را پاک می‌کنند، به وادی سکوت فرو می‌روند و یا همرنگ جماعت می‌شوند و موضع اول را دست‌نخورده باقی می‌گذارند از خطرناک‌ترین عوامل انحطاط در جوامع و حکومت‌ها هستند…

,

انتهای پیام/

]
خواصی که دچار اشتباه شده اما به جای اصلاح‌گری؛ سخن اول خود را پاک می‌کنند، به وادی سکوت فرو می‌روند و یا همرنگ جماعت می‌شوند و موضع اول را دست‌نخورده باقی می‌گذارند از عوامل انحطاط جامعه هستند.