تراکتورِ بردیف به فکر سوخت‌گیری با نفت!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، قطار رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز (پنجشنبه) وارد ایستگاه نهم می‌شود و پرونده این هفته با برگزاری مسابقات طی دو روز بسته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در یکی از بازی‌های روز دوم، تیم تراکتور فردا (جمعه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با قضاوت محمدحسین ترابیان پذیرای نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

,

* استارت متفاوت، ادامه متفاوت‌تر

,

دو تیم درحالی به مصاف هم می‌روند که شروع بسیار متفاوتی در فصل جاری داشتند؛ تراکتوری‌ها کار خود را با نتایج ضعیف و در مقابل، نفتی‌ها با نتایج درخشان استارت زدند.

,

در ادامه اما ورق برای دو تیم برگشت و تراکتور با تیک‌آف هرچند سنگین به راه افتاده و حریفانش را شخم زد ولی در سوی دیگر، نفت زیر توپخانه رقبایش آتش گرفت و سوخت!

,

* تراکتور به فکر سوخت‌گیری با نفت

,

سرخ‌پوشان در هفته گذشته شکست تلخی را برابر میزبانشان مس رفسنجان تجربه و با یک گل نتیجه را واگذار کردند، باختی که نوار کلین‌شیت‌ها و بردهای متوالی این تیم را پاره کرد.

,

تراکتورِ قربان بردیف در بازی فردا به دنبال جبران مافات بوده و امیدوار است تا در راند نهم با سوخت‌گیری از نفت مسجدسلیمان به مسیر پیروزی در جاده لیگ برتر بازگردد.

,

* بحران‌زده‌ها به تبریز رسیدند

,

در سوی دیگر میدان، زردپوشان مسجدسلیمان پس از تعطیلات فیفادی با افت وحشتناک روی ریل ناکامی قرار گرفته و شکست‌های سنگین و غیرمنتظره‌ای را متحمل شده‌اند.

,

شاگردان رضا مهاجری در دو بازی آخر خود به ترتیب ۴ و ۵ گل از تیم‌های نساجی و گل‌گهر خوردند و با فشار این باخت‌ها و البته حواشی عجیب در تمرینات به استقبال بازی با تراکتور می‌آیند.

,

* نبرد یاران بردیف با بدترین خط دفاعی

,

در حال حاضر، تراکتور با ۱۱ امتیاز در مکان هفتم قرار دارد و نفت با ۸ امتیاز سیزدهم است. فاصله سه امتیازی که با فشردگی بالا در جدول اختلاف فاحشی را به‌وجود آورده است.

,

وجه تشابه دو تیم در تعداد تساوی‌ها و گل‌های زده است که روی اعداد ۲ و ۸ قرار دارد. این درحالی است که نفت با ۱۷ گل خورده بدترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

,

* شکست‌ناپذیری پرشورها

,

دو تیم تراکتور و نفت تاکنون ۱۰ بار در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باهم دیدار کرده‌اند که طی آن، پرشورها با ۵ برد و ۵ مساوی برابر رقیب مسجدسلیمانی شکست‌ناپذیر بوده‌اند.

,

در فصل گذشته، تراکتور در بازی رفت در تبریز با ۲ گل نفت را با شکست بدرقه کرد اما در بازی برگشت در مسجدسلیمان، پیکار دو تیم به تساوی یک بر یک انجامید.

,

* قاتلان دیروز، مشترکان امروز!

,

سامان نریمان‌جهان و رضا دهقانی، دو یار فصل قبل تراکتوری‌ها امسال در نفت حضور دارند و جزو نفرات کلیدی این تیم محسوب می‌شوند و مهدی‌ هاشم‌نژاد هم از نفت به تراکتور آمده است.

,

سه بازیکن مشترکی که فردا در کانون توجهات خواهند بود و جالب اینکه هر سه آنان در تقابل‌های فصل گذشته دو تیم با پیراهن تیم مقابل دروازه حریف را باز کردند.

,

انتهای پیام/

]
تراکتور در دیدار خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان به دنبال جبران نتیجه هفته گذشته خود در برابر حریفی بحران‌زده است.