سه ‌گام سرنوشت‌ساز مسی‌ها در لیگ برتر فوتسال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تصاحب ۴ مقام قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شود، امسال به دنبال پنجمین قهرمانی خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

فوتبالیست‌های سالنی مس تا پایان هفته نهم لیگ برتر با کسب ۸ برد و تنها یک باخت با مجموع ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و مدعی شماره یک و جدی فتح جام این مسابقات به شمار می‌آیند.

,

اما نماینده فوتسال آذربایجان در هفته‌های پایانی نیم‌فصل کار سختی برای حفظ صدرنشینی خود دارد چراکه با رقیبان مستقیمش در راه قهرمانی پیکار خواهد کرد.

,

شاگردان اسماعیل‌ تقی‌پور در هفته‌های دهم تا سیزدهم به ترتیب با تیم‌های کراپ الوند، فردوس قم، گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه مصاف می‌دهند که نتایج این دیدارها سرنوشت‌ساز است‌‌.

,

مس ابتدا امروز در جنگ صدرنشینی در خارج از خانه با کراپ دیدار می‌کند و سپس در تبریز از فردوس قم پذیرایی خواهد کرد، در ادامه این تیم به اصفهان می‌رود تا برابر رقیب سنتی‌اش یعنی گیتی‌پسند قرار بگیرد و در گام آخر نیم‌فصل نیز میزبان سن‌ایچ خواهد بود.

,

به غیر از دیدار با فردوس در هفته یازدهم که روی کاغذ بازی آسانی تلقی می‌شود، سه بازی دیگر برای نماینده فوتسال آذربایجان بسیار حساس است و تعیین‌کننده خواهد بود.

,

مسی‌ها اگر این سه دیدار ۶ امتیازی را با موفقیت پشت سر بگذارند، نیمی از راه قهرمانی را طی خواهند کرد اما در صورت عدم نتیجه‌گیری این تیم در نیم‌فصل دوم با چالش مواجه خواهد شد.

,

البته نباید فراموش کنیم که لاله‌های نارنجی در دور برگشت دو بازی از این سه بازی را میزبان حریفان خواهند بود و این امتیاز دیگری برای آن‌ها در مسیر کسب پنجمین قهرمانی است.

,

انتهای پیام/

]
مس سونگون در هفته‌های پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال کار سختی برای تداوم صدرنشینی خود دارد.