رزمایش نیروهای مسلح، اقتدار و مقاومت را به نمایش گذاشت
[
 
,  ,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون رهبران در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: رزمایش اقتدار با شعار ایران مقتدر در چهار روز انجام شد، پیام این رزمایش برای دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم منطقه، پیام اقتدار، مقاومت و مقابله با دسیسه‌ها و دشمنی‌های آن‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار ایران مقتدر جزء برنامه سالیانه رزمایش‌های این نیرو است، رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه امسال در منطقه شمال غرب کشورمان در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل در حاشیه رود ارس با پیام صلح و دوستی برای همه همسایگان و دوستان ایران اسلامی برگزار شد.

,

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: پیام این رزمایش برای دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم منطقه پیام اقتدار، مقاومت و مقابله با دسیسه‌ها و دشمنی‌های آن‌ها است و این رزمایش در راستای ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمال غرب و تامین منافع ملی کشور عزیز و مردم بزرگوار ایران اسلامی است.

,

وی بیان کرد: ایران، بیشه شیران است، دلیرمردانی که برای پیروزی و استمرار انقلاب یا علی گفتند، همچنان در این راه محکم تر از همیشه قدم برمی دارند و برگزاری رزمایش ها نشان دهنده اقتدار، عظمت و توان بالایی است که به نمایش گذاشته می شود.

,

رهبران گفت: نیروهای مسلح، دژی محکم هستند که اجازه تعبیر خواب دشمنان را نمی دهند، دشمنانی که چند وقت یکبار در پی شکست هایشان، به دنبال نیرنگ و توطئه هستند و هیچگاه به هدفشان نخواهند رسید چون اقتدار و عظمت ایران، خاری در چشم دشمن است.

,

انتهای پیام/

]
رهبران گفت: رزمایش نیروهای مسلح از جنس اقتدار بود که اوج قوی بودن ایران را به نمایش گذاشت.