اپلیکیشن گردشگری اراک چارتر رونمایی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید حسن حسینی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی صبح امروز در مراسم رونمایی اپلیکیشن گردشگری گفت: در راستای خدمات به مسافران و گردشگران، اپلیکیشن گردشگری اراک چارتر با همکاری آژنس خدمات مسافرتی طرلان سفیر در اراک  راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی  با بیان اینکه این برنامه به صورت رایگان نصب می‌شود، تصریح کرد: این اپلیکیشن برای دسترسی سریع و آسان به آخرین اطلاعات بلیط هواپیما، قطار،  رزو   و خدمات اقامت در سراسر کشور  و  همچنین سفرهای پیشنهادی به مسافران به صورت آنلایی طراحی شده است.

,

حسینی با تبیین هدف گذاری‌های انجام شده در راستای تسهیل و تسریع امور و دسترسی به امکانات و خدمات برای گردشگران اظهار کرد: این اپلیکیشن قدمی در راستای تامین رفاه گردشگران استان است تا با ارائه اطلاعات و خدمات مناسب سبب افزایش رضایتمندی گردشگران شود.

,

وی اظهار کرد: اپلیکیشن  اراک چارتر راهنمای مفیدی برای تمامی گردشگران است به صورت رایگان برای دارندگان گوشی‌های تلفن همراه با سیستم‌های اندروید از طریق کافه بازار قابل دریافت است.

,

انتهای پیام/

]
برای دسترسی آنلاین گردشگران به خدمات سفر، اپلیکیشن گردشگری اراک چارتر راه‌اندازی شد.