ورزشکاران رزمی البرز در سه رده سنی استعدادیابی می‌ شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نفیسا هرسیج، رئیس کمیته همگانی فدراسیون کونگ فو و ورزش های رزمی کشور در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مسابقات شهرستانی جهت استعدادیابی تیم ملی ورزش های رزمی آقایان برای سه رده سنی نونهال، نوجوان و جوان روز جمعه ۶ آبان ماه در سالن ورزشی ناصرزارع به میزبانی شهرستان هشتگرد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: همیشه تشکیل تیم ملی امید کونگ فو استان البرز برای من دغدغه بود و بارها این موضوع را با مسئولین مطرح کرده بودم و آینده تیم برایم دغدغه بود.
,
 
,
هرسیج افزود: همیشه به مسئولین ورزشی استان یادآور می شدم که پیروزی های ورزش های رزمی در استان بسیار عالی است، اما باید استعدادهای نوجوان را در این رشته شناسایی و بالغ کنیم تا وقتی به سن جوانی رسیدند، وارد تیم شده و بازی کنند.
,
 
,
نائب رئیس کونگ فو در شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: ۷ سال گذشته من پیشنهاد تشکیل کمیته استعدادیابی برای تیم ملی امید ورزش های رزمی را به کمیته ورزشی دادم اما با استقبال روبرو نشد زیرا ضرورت آن حس نشده بود.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز کمیته ورزشی به این نتیجه رسیده است که برای استمرار پیروزی ها باید برای آینده برنامه ریزی کنیم و شناسایی استعدادها و بارور کردن آنها یک ضرورت بی بدیل است.
,
 
,
هرسیج افزود: در همین راستا، با تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی قرار شد در ۶ آبان ماه با فراخوانی که زدیم، علاقمندان در ورزشکار حاضر شوند و مسابقه دهند و از میان آن ها افراد با استعداد را شناسایی کنیم.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: پس از استعدایابی، این عزیزان را در اردوهایی پی در پی آماده کرده تا این آنها در آینده وارد تیم ملی شوند و تیم ملی ورزش های رزمی البرز نیز همیشه در کشور و جهان بدرخشد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
نفیسا هرسیج گفت: مسابقات شهرستانی جهت استعدادیابی تیم ملی ورزش های رزمی برای سه رده سنی نونهال، نوجوان و جوان روز جمعه برگزار می شود.