اعطای ۲۰۰ متر زمین و وام به متقاضیان برای ساخت مسکن در شهرستان زهک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن دهمرده، فرماندار شهرستان زهک در گفتگو با خبرنگار عصرهامون از اجرای طرح نهضت ملی مسکن دراین شهرستان خبر داد و گفت: آغاز عملیات ساخت مجتمع مسکونی ۳۰ واحدی مسکن از محل اعتبارات بنیاد مسکن در این شهرستان  در قالب طرح نهضت ملی مسکن  که توسط متقاضیان واجد الشرایط ثبت نام شده بودند به زودی شروع به کار خواهد کرد.

فرماندار زهک  افزود:  تاکنون ۲۰ واحد مسکونی از مجموع ۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در حال احداث بوده و قرار است تا پایان سال تعداد ۵۰ واحد مسکونی در قالب این طرح احداث شود و علاوه بر این؛ از امروز پنجم آبان ماه عملیات احداث مجتمع مسکونی ۳۰ واحدی نیز از محل اعتبارات بنیاد مسکن و مشارکت مردمی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

علیرضا سالاری، رئیس بنیاد مسکن شهرستان زهک به خبرنگار ما گفت: این طرح پنجم آبان ماه کسانی که درخواست ثبت نام داشتند دعوتنامه ارسال شرایط به آنها اعلام خواهد شد و این طرح یکساله با مشارکت مردم و بنیاد مسکن شهرستان احداث و وام به مبلغ  ۲۰۰ میلیون تومان با سود کم  به متقاضیان پرداخت و بازپرداخت آن بعد از یکسال در مراحل مختلف با توجه به شرایط اقتصادی مردم انجام خواهد شد.


وی افزود: در این راستا ۲۰۰ متر مربع زمین به واجدین شرایط، برای ساخت واحدهای مسکونی این طرح واگذار می شود و  با توجه به اینکه احداث مسکن این طرح به صورت ویلایی و با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان هر واحد هزینه خواهد داشت و امیدواریم که تورم باعث افزایش هزینه در ماه های آینده نگردد.

سالاری با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های اصلی برنامه‌های دولت است که با عرضه مسکن ارزان‌قیمت تلاش می‌شود تا از یک سو از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار مسکن جلوگیری و نیز امکان مالکیت برای مصرف‌کننده نهایی فراهم شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
حسن دهمرده از آغاز عملیات ساخت مجتمع مسکونی ۳۰ واحدی در شهرستان زهک و اعطای ۲۰۰ متر زمین و وام به متقاضیان ثبت نام در شهرستان زهک خبر داد.