جبهه استکبار با به شهادت رساندن برادران شیعه به دنبال ایجاد تفرقه هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ؛ در پی در پی حمله تروریستی عناصر وهابی داعشی و هتک حرمت در حرم مطهر شاه چراغ که منجر به شهادت رسیدن ۱۵ نفر و زخمی شدن ۲۵ نفر از نمازگزاران و مردم بیگناه به دست عناصر کوردل وهابی داعشی شدند، علمای اهل سنت تربت‌جام ضمن محکومیت این جنایت خواستار برخورد شدید با مسبب یا مسببان این جنایت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مسئولان عاملان و مسببان حادثه تلخ تروریستی حرم مطهر شاه چراغ(ع) را به اشد مجازات برسانند

, مسئولان عاملان و مسببان حادثه تلخ تروریستی حرم مطهر شاه چراغ(ع) را به اشد مجازات برسانند,

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی؛ امام جمعه اهل سنت تربت‌‌جام و تولیت مزارشیخ الاسلام احمد جامی با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ(ع) در قتل عام کردن نمازگزاران و زائران بی گناه در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: امروز آمریکا و اسرائیل از امنیت بی نظیر ایران اسلامی و نابودی افکار پلیدشان در بوجود آوردن تفرقه بین مسلمین سخت ناراحت هستند و به دنبال ایجاد تفرقه در بین برادران اهل تشیع و تسنن می‌باشند.

,

وی با تسلیت خانوادهای شهدا داغدار و حادثه دیده اظهار داشت: عناصر تکفیری با تأثیر از تفکرات استکبار جهانی وصهیونیستی اقدام به حمله تروریستی در محل بارگاه و صحن ملکوتی حرم شاه چراغ (ع) کردنند که منجر به شهادت رسیدن ۱۵ نفر از مردم بی گناه و زخمی شدن ۲۵ نفرشده است؛ ما ضمن محکوم نمودن این اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه و نظر به اهمیت وحساسیت موجود از مسئولین محترم امنیتی و انتظامی تقاضا داریم که عامل یا عوامل این حادثه تأسف بار را شناسایی وهرچه سریع تر به اشد مجازات برسانند.

,

منافقین با به شهادت رساندن برادران شیعه بدنبال ایجاد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع هستند

, منافقین با به شهادت رساندن برادران شیعه بدنبال ایجاد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع هستند,

مولوی امان الله برزگر؛ امام جماعت بخش پایین‌جام تربت‌جام با بیان اینکه عناصر تکفیری با به شهادت رساندن برادران شیعه به دنبال ایجاد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع هستند؛ در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: اینجانب ضمن محکومیت این توطئه خائنانه و خبیث آن را نشانه گمراهی و ضلالت آشکار مسبب یا مسببان آن می دانم که به منظور تفرقه افکنی و فتنه مذهبی بین پیروان مذاهب از سوی دشمنان اسلام در رأس آنها آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل است؛ که به دنبال ایجاد تفرقه بین اهل سنت و تشیع هستند.

,

وی تصریح کرد: از نهادهای ذیربط قانونی در خواست داریم با مسبب و مسببان این جنایت با اشد مجازات برخورد کنند.

,

مجرمان را به اشد مجازات برسانید

, مجرمان را به اشد مجازات برسانید,

مولوی قلعه کاهی؛ امام جمعه شهر سمیع آباد تربت‌جام با بیان اینکه واقعه تلخ در حرم مطهر شاه چراغ را محکوم می‌کنیم در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: امید دارم مجاری و مبادی قانونی ذیربط در این خصوص تمامی اقدامات لازم را به نحو مقتضی معمول فرمایند و خواستار این هستیم مسببان را به اشد مجازات برسانند.

,

وی تصریح کرد: در فقه اهل سنت خون و خونریزی در هیچ شرایطی جایز نمی‌باشد و تعرض به حریم قدس مطهر شاه چراغ و جسارت و درگیری با زائران از هر نظر محکوم است.

,

انتهای پیام/

]
در پی حمله تروریستی عناصر وهابی داعشی و هتک حرمت در حرم مطهر شاه چراغ و به شهادت رساندن و مجروح کردن جمعی از نمازگزاران و مردم بیگناه، علمای اهل سنت تربت‌جام ضمن محکومیت این جنایت خواستار برخورد شدید با مسبب یا مسببان این جنایت شدند.