توطئه های دشمنان مانع پیشرفت ملت مقتدر ایران نمی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیامی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در شیراز اظهار داشت: بار دیگر چهره پلید استکبار جهانی و عوامل صهیونیست نمایان شد و دستشان بخون پاک مردم بی گناه و بی دفاع آغشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: کینه و دشمنی تبهکاران از هوشیاری ملت ایران در انزجار و عدم همراهی با آشوبگران و اغتشاشگران خودش را در هتک حرمت حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم «علیهما السلام» در شهر شیراز و شهادت و مجروح ساختن تعدادی از زائران بارگاه نورانی بدست پلیدترین افراد در عملیات تروریستی نشان داد.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: البته این تجربه شکست خورده دشمنان؛ مانع پیشرفت ملت مقتدر ایران نشده؛ بلکه عزم و اراده ها را برای رسیدن به قله های فتح و پیروزی با پیروی عملی از راه و روش مقام معظم رهبری مصمم تر می کند.

,

وی تصریح کرد: سازمان های امنیتی و انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات نسبت به شناسایی طراحان، عاملان و آمران داخلی و خارجی این جنایت تلخ و اندوهبار در اسرع وقت اقدام نموده و دستگاه های قضایی چنین افراد و باند های خبیث را به اشد مجازات برسانند.

,

شاهرخی بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه قضایی پس از سپری شدن حدود چهل روز از دستگیری آشوبگرانی که خسارت مالی و جانی به مردم وارد کردند؛ محاکمه آنان را آغاز نماید؛ و اطلاع‌رسانی لازم به امت حزب‌الله صورت پذیرد.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مانع پیشرفت ملت مقتدر ایران نشده بلکه عزم و اراده ها را برای رسیدن به قله های فتح و پیروزی با پیروی عملی از راه و روش مقام معظم رهبری مصمم تر می کند.