مهمترین رسالت مادران، تربیت نسل مهدوی است/ غرب؛ دایه مهربان تر از مادر برای ایران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیلا صمدی، کارشناس علوم قرآنی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در روزهای اخیر شاهد جنگ علنی دشمن علیه دین با هدف قرار دادن حجاب و ترور نمازگزاران در حین زیارت بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: دشمن سناریوی شکست خورده خود را مجدد در کشور پیاده کرده و با اینکه می داند باز با اقتدار ایران، تمامی این نفوذها جمع می شود اما تنها هدف آن ایجاد هرج و مرج و غافل کردن مردم از ایران قوی است.
,
 
,
صمدی افزود: جنگ سایبری دشمن با محوریت دین نشان می دهد باید زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کنیم.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: مهمترین جنگ امروز تشخیص سره از ناسره است که در عصر کنونی باید برای قرار گرفتن در صف منتظران امام عصر (عج) با اقتدار در صحنه حاضر شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه مهمترین رسالت بانوان در عصر ظهور حفظ حجاب و تربیت نسل مهدوی است، گفت: دشمن از فرهنگ برهنگی و عدالت جنسیتی ضربه های جبران ناپذیری خورده و چیزی به نام خانواده در غرب معنا ندارد و امروز می خواهد همین خرده فرهنگ شکست خورده را با فریب اینکه "حجاب محدودیت است" در کشور پیاده کند.
,
 
,
صمدی ادامه داد: اگر در جنگ سایبری دشمن مجهز به سلاح سواد رسانه نباشید و بدون دانش در فضای مجازی زیست کنید، قطعا ناخواسته همراه جریان نفوذ می شوید.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: دشمنی که به نمازگزاران در شاهچراغ رحم نمی کند، می خواهد صدای زن مسلمان را به دنیا برساند که جای تعجب و تاسف است.
,
 
,
وی افزود: آمریکا و غرب هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیستند و اکنون که "دایه مهربان تر از مادر" شده اند ما باید از خواب غفلت بیدار شده و با چنگ زدن به ریسمان ولایت و امام زمان (عج) بر جبهه حق سوار شویم.
,
 
,
صمدی گفت: دوران غیبت، دوران امتحان های بزرگ الهی است تنها کسانی می توانند جزو ۳۱۳ یار واقعی باشند که بر ایمان خود ثابت قدم بمانند.
,
 
,
این کارشناس بیان کرد: در عصر بمباران اطلاعاتی باید با دانش وارد عرصه جنگ سایبری دشمن شد و هر پیامی را در فضای سایبر نپذیرفت که این مهم فقط با سواد رسانه محقق می شود.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جنگ سایبری علیه کشور جدی است و این چند روز علنی بودن آن حس شد بنابراین باید مجهز به سواد رسانه باشیم، زیرا در غیر اینصورت زیست در این فضا خطرناک است و ممکن است هر لحظه ایمان شما سست شده و جزو سربازان دشمن شوید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سهیلا صمدی با تاکید بر ضرورت تربیت نسلی مهدوی گفت: آمریکا و غرب هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیستند و اکنون برای ایران "دایه مهربان تر از مادر" شده اند.