مجازات آشوبگران و عاملان حادثه تروریسی شیراز خواست ملت است/ضرورت تبیین حقایق توسط اهل قلم و فرهیختگان دانشگاهی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت: آشنایی با پدافند غیر عامل از ضروریات است و پدافند غیر عامل وظیفه همگان است که امروز می‌بینید با اختراعات و اکتشافات و ورود تکنولوژی در همه عرصه ها، پدافند غیرعامل به مسئله مهمی در جهان تبدیل شده است و جلوگیری از آسیب های دشمنان به تجهیزات و زیر ساخت ها ی کشور از موارد پدافند غیر عامل است که نیاز است جدی گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در گذشته جنگ ها در مرزها اتفاق می افتاد یا هواپیمایی در آسمان کشور ها بمب باران می کرد ولی امروز دشمنان در کشور خودشان و بدون نیاز به لشکر کشی همان خسارت ها را وارد می کنند که لازم است درعرصه پدافند غیر عامل قوی باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ما شاهد حمله تروریستی و ناجوانمردانه به حرم حضرت احمدابن موسی(ع) بودیم، هتک حرمت به شاهچراغ در شیراز و شهادت جمعی از زائران آن حضرت بودیم و همه کسانی که دوستدار اسلام و ایران و مقام رهبری در پیام امید بخش خود خواستار مجازات عاملان حادثه شدند و دستور دادند که سررشته این حادثه شناسایی و مجازات شوند.

,

وی تصریح کرد: دشمنان آتش افروز و خائن به نظام و انقلاب هر کدام به میزانی که در این حوادث دخالت داشتند باید مجازات شوند، همه در هر عرصه بایستی ید واحدی شویم تا بر دشمن غلبه کنیم و پیام رهبری ما را به سمت جهاد تبیین راهنمایی می کند.

,

شاهرخی بیان کرد: در سال ۲۰۱۰ در سوریه منتشر شد که دانش آموزانی شعارهایی روی دیوار نوشته اند و دولت سوریه آنان را دستگیر و شکنجه کرده است این خبر بعدا معلوم شد که دورغ بوده و اصلا اتفاق نیفتاده است، دشمنان قصد دارند تا مردم را تحریک کنند و عده ای نیز به خیابان ها آمدند و نهایت این اعتراضات و تجمعات معترضان را در مقابل نیروهای مسلح قرار داد و این تقابل منجر به کشته سازی شد که مشخص شد در این اتفاقات نیز دشمنان حضور داشتند.

,

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: در این میان گروه‌های مختلفی که مخالف دولت سوریه بودند وارد شدند و اعتراض به دستگیری چند دانش آموز سوری منجر به جنگ مسلحانه گروهای تجزیه طلب داخلی با نیروهای مسلح شد و دشمنان ملت سوریه که آمریکا بود آموزش مقابله با سلاح و ساخت مواد منفجره برای سوریه کردند و گروه‌های تبهکار و جانی وارد سوریه شد و در نهایت گروه‌های چند ملیتی را وارد کردند و یک جنگ هفت ساله خانمانسوز در سوریه را ایجاد کردند و کشور را به نابودی بردند و کشور های دیگر مانند عراق و افغانستان که هنوز هم ادامه دارد تحت تاثیر قرار دادند.

,

وی گفت: این که در یک زمان کوتاه کشف ۲۵ هزار اسلحه در کشور توسط نیروی انتظامی در همین راستا است، این جا بود که مدافعان حرم مانند سردار سلیمانی و دیگر سرداران وارد شدند و برنامه های دشمن را بر هم زدند و داعش را شکست دادند که کارنامه موفق انقلاب بود که برای دانش آموزان و دانشجویان باید این مسائل را بازگو کرد تا راه صحیح را انتخاب کنید باید جهاد تبیین کرد با تحریف امام حسین(ع) خلیفه مسلمین را قرار دادند و کشتن امام را ثواب شمردند به طوری که عمر با ۳۰ هزار لشکر بر امام حسین(ع) حمله کرد و خود را لشکر خدا معرفی کرد این تحریف دین بود که تحریف باعث شد حادثه اندوهناک کربلا رقم بخورد.

,

شاهرخی بیان کرد: باید تبیین کرد و با منطق و صبر و حوصله اقداماتی را انجام داد، دختری در خیابان به پلیس حمله می کند و شرارت می کند و بعد مشخص می شود که برای گرفتن اقامت خارج از کشور با پلیس درگیر شده است، اهل قلم و رسانه و فرهیختگان دانشگاهی باید حقایق بیان شود و بیان کنیم که در سال ۶۰ همین منافقین از فضای دانشگاه سو استفاده کردند و اتاق ها را مملو از اسلحه کردند و باعث شهادت مردان و زنان و کودکان شدند.

,

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: کار بزرگ ملت ایران شکست رژیم طاغوت بود و مفسدان در پشت صحنه مردم را تحریک می کنند، ما گاهی با امری ابهام انگیز روبرو می شویم در یک ماه گذشته صحنه ها مشخص شده و باید اقدامات قاطعانه انجام شود تا چه زمانی باید خون جوانان پاک ریخته شود بایستی اقداماتی انجام شود، تا کی باید شاهد هتک حرمت به قرآن و اسلام و هتک حرمت به حجاب باشیم؟ چرا که مسئله امروز دشمن ضربه زدن به نظام و انقلاب است و باید اقداماتی برای جلوگیری از اغتشاشات در کشور اندیشیده شود.

,

محور مقاومت در حال درخشش و نمایش اقتدار است

, محور مقاومت در حال درخشش و نمایش اقتدار است, محور مقاومت در حال درخشش و نمایش اقتدار است,

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: بهترین وسیله برای رسیدن به مدارج بالای الهی، رعایت تقوا و حرکت در مسیر اهل بیت(ع) است.

,

وی با اشاره به جایگاه والای حضرت زینب(س) که نماد صبر بود، افزود: در مقام عمل نباید کم صبر باشیم، روایات و آیات زیادی در زمینه اهمیت مقام صابران وجود دارد.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به تحرکات در کریدور مهمی که ایران را به ارمنستان و اروپا وصل می کند، عنوان کرد: سپاه رزمایش های بسیار مهمی را همواره برگزار کرده است و رزمایش اخیر نیز بسیار با اهمیت بود، انواع و اقسام جنگ‌ افزارها و عملیات هلی برن و نصب پل های شناور و… در این رزمایش صورت گرفت.

,

وی با اشاره به مسئله برجام، تصریح کرد:صهیونیست ها فشار زیادی به بایدن می آورند که زیر بار مسایلی در برجام نرود چراکه ایران پیروز میدان می شود،اروپا نیز که دنباله رو آمریکا است.

,

طهماسبی گفت: دیپلماسی اقتصادی همسایه ها پاسخ خوبی داده است، ایران در مسئله برجام نرمش قهرمانه را دارد و از اهداف و منافع خود کوتاه نمی آید.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه محور مقاومت در حال درخشش و نمایش اقتدار است، بیان کرد: دولت نجات ملی و انصارالله یمن عملیات بسیار مهمی را اخیرا انجام دادند.

,

وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، بیان کرد: این چه استدلالی پشت آن است که زن و بچه ای و مردمی بی پناه و بی دفاع که برای زیارت قبر مطهر فرزند موسی بن جعفر(ع) آمده بودند را مظلومانه به شهادت برسانند، پشت پرده این تروریست ها آمریکا،اسرائیل و عربستان است.

,

با اغتشاشگران باید برخورد قاطع شود

, با اغتشاشگران باید برخورد قاطع شود, با اغتشاشگران باید برخورد قاطع شود,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد،با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: این نوجوان ۱۳ ساله دشمن را وحشت زده و دنیا را مبهوت کرد، چند سال پیش نیز یک نوجوان فلسطینی با یک ماشین منفجره به ساختمان صهیونیستها حمله کرد و تعدادی از آنان را به هلاکت رساند و حسین فهمیده در دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی الگویی برای جهان شد.

,

وی افزود: حادثه تلخ در حرم شاهچراغ اندوهی بزرگ بود که محکوم است، محرک اصلی اغتشاشات آمریکا و اسرائیل هستند و طرفداران آنان سلطنت طلب ها هستند آنان باید خاطرات پهلوی را مطالعه کنند یک آدم سالم در دربار شاه نبوده است و منافقین که ۱۷ هزار نفر در ایران را ترور کردند و اگر شبکه های معاند را تماشا کنید همه بدنامان عالم بر علیه ایران اسلامی قیام کردند و طرحان اغتشاشات هستند برخی فریب خورده و برخی مزد بگیر دشمن هستند که خانواده ها مراقب فرزندان باشند و به آنان آگاهی دهید تا در دام دشمن کشور نشوند.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: شعار آنان یعنی بی بند باری و آزادی فساد و فحشا است اینها آگاهی ندارند و کشوری که این همه شهید دادند نباید ارزش‌های اسلامی در آن کمرنگ شوند، دشمنان می خواهند ایران را تجزیه کنند تا کشور قوی ایران نباشد و تلاش می کنند تا ایران را تجزیه کنند ولی خودشان بهتر می دانند که حریف ایران قوی نمی شوند.

,

وی تصریح کرد: ایران در آغاز انقلاب بسیاری از گروه‌های تجزیه طلب قصد آشوب داشتند که موفق نشدند و امروز به هیچ عنوان نمی توانند ایران را شکست دهند آمریکا در اطراف ایران پایگاه نظامی دارد ولی جرات حمله نطامی ندارد و با اغتشاشگران باید برخورد قاطع شود.

,

انتهای پیام/

]
ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه مجازات آشوبگران و عاملان حادثه تروریسی شیراز خواست ملت است، گفت: اهل قلم، رسانه و فرهیختگان دانشگاهی حقایق را تبیین کنند.