خروش یکپارچه مردم یزد در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، به دنبال جنایت شقاوت آمیز دست پروده های استکبار جهانی به سردمداری رژیم صهیونیسیتی و آمریکا در حرم مطهر شاهچراغ شیراز که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد و زن و کودک بیگناه انجامید، مردم ولایت مدار و بصیر و انقلابی شهر دارالعباده همراه با دیگر نقاط کشور پس از نماز جمعه به راهپیمایی پرداخته و این عمل شنیع و کور را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مردم یزد پس از برپایی نماز جمعه در میعاد گاه مسجد ملا اسماعیل با سر دادن شعارهای حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده تا میدان تاریخی امیرچقماق راهپیمایی کرده و ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب این عمل را محکوم کردند.

,

در این مراسم راهپیمایی که حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان مشهود بود، تمام مردم یزد یکصدا خواهان پاسخ قاطع، محکم، دندان‌شکن و مقتدرانه ایران به این حرکت تروریستی کوردلانه شدند تا دیگر تروریست‌ها جرات چنین اقدامی در ایران اسلامی را نداشته باشند.

,

مردم دارالعباده در صحبت های خود تاکید داشتند: حادثه تلخ حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز بی‌شک قلب هر انسانِ با منطق، با بصیرت و مومنی را جریحه‌دار کرده است و دشمنانِ دین با حمایت و بسترسازی این اقدام تروریستی اوج رذالت خود را به امت اسلامی نشان دادند.

,

شایان ذکر است روز گذشته شخصیت ها، گروه ها، نهادهای نطامی و احزاب مختلف سیاسی استان یزد جنایت حرم مطهر شاهچراغ را محکوم و خواستار برخورد قاطع با مخلین امنیت این مرز و بوم شدند و تاکید داشتند این جنایت دیگر جای هیچ شک و شبهه ای را باقی نگذاشت که عوامل پشت پرده اغتشاشات اخیر چه افرادی هستند و قصد آنها ناامنی این کشور است تا بتوانند اهداف پلید و ضد انسانی خود را در این کشور پیاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
مردم ولایتمدار یزد کشتار مظلومانه مردم شیراز در حرم شاهچراغ را محکوم کردند.