انتقام سخت تنها پاسخ ما به این اقدام تکفیری خواهد بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز 7 آبان ماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، در گفتگو با خبگار این رسانه، ضمن تسیلت به مردم استان فارس و ایران وخانواده شهدای این حادثه، عنوان کرد: دشمن خوب میداند و باید هم بداند که  انتقام سخت تنها پاسخ ما به این اقدام تکفیری خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی افزود: آنها باید متوجه باشند که با این اقدامات هیچ گاه نمی توانند بین مرردم ایران اختلاف ایجاد کنند و به تمامیت ارضی و استقلال کشورمان آسیبی وارد کنند
,
 
,
دریادار سیاری ادامه داد: جمعیت بسیاری که اکنون در این مراسم شرکت کرده اند نشان دهنده همین وحدت و همبستگی است به گونه ای که دشمن نمیتواند با چنین حرکات خصمانه ای تفرقه افکنی و اختلاف ایجاد کند.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان خطاب به دشمنان تاکید کرد: حاکمیت جمهوری اسلامی قطعا پیگیر این موصضوع است و انتقا خواهد گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمن خوب میداند و باید هم بداند که انتقام سخت تنها پاسخ ما به این اقدام تکفیری خواهد بود.