امنیت مهمترین میراث نظام جمهوری اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا خزایی فر، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: حادثه تروریستی حرم احمدابن موسی(ع)و شهادت جمعی از مردم مظلوم و زائران آن حضرت را به محضر امام زمان (عج)؛ ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی و خانواده های داغدار آن ها تبریک و تسلیت عرض می کنم. 

وی افزود: این حادثه ترسیم روشن دیگری از تقابل حق و باطل و خط سرخ شهادت مظلومان تاریخ است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز دیگر در این موضوع تردیدی نیست که صف اغتشاشگران در صف تروریست‌ هایی است که از کشتن مردم حتی در حریم امن اهل بیت(ع) ابایی ندارند.

وی گفت: ملت ایران همگان از تروریست‌های وهابی و تکفیری داعش و زمینه سازان تحرک آنان یعنی اغتشاشگران و حامیانشان بیزاری خود را اعلام کردند.

خزایی فر اضافه کرد: از مسئولان می خواهیم اجازه ندهند امنیتی که مهم ترین میراث شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیش از این بازیچه هوچیگری هوسرانان و جریانات معاند شود تا با بازیچه قرار دادن عناوین آزادی و زن، برخی خیابان ها و محلات و دانشگاه را جولانگاه تحرکات تخریبی خود قرار دهند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین انتظار داریم در این فرآیند؛ دست ها و عوامل پشت پرده را رها نسازند و تروریست‌های رسانه ای و فضای مجازی و حامیان آنان را نیز به سزای اعمال تخریبی شان برسانند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: امید است به فضل الهی و برکت خون شهدای مظلوم حرم احمدابن موسی (ع) ، شاهد خفت و نابودی فتنه گران و حامیانشان باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
حمیدرضا خزایی فر با بیان اینکه تروریست‌های رسانه ای و فضای مجازی و اغتشاشگران باید به سزای اعمال تخریبی شان برسند، گفت: امنیت مهم ترین میراث نظام جمهوری اسلامی و سردار شهید سلیمانی است.