شهدای کهگیلویه‌وبویراحمدی حرم شاه‌چراغ(ع) روز یکشنبه تشییع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سردار خرم‌دل فرمانده سپاه استان در نشست هماهنگی مراسم استقبال و تشییع شهدای استان که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به فیض رفیع شهادت نائل آمدند گفت: ‌روز یکشنبه 8آبان ماه در ورودی شهریاسوج مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدا را خواهیم داشت و راس ساعت۹ صبح این شهدای گرانقدر در یاسوج از میدان هفت تیر به سمت خیابان جمهوری تشییع خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

خرم دل گفت: بعد از مراسم تشییع شهدا در یاسوج پیکر مطهر شهدا از ساعت 11از شهر یاسوج به سمت شهر باشت منتقل و سپس در گچساران مورد استقبال مردم این شهرستان قرار خواهند گرفت و شب نیز پیکر شهدا در بهبهان مستقر و صبح روز دوشنبه 9آبان ماه پس از تشییع در بهبهان پیکر شهدا ساعت 13به شهرستان بهمئی منتقل خواهند شد.

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: مراسم استقبال از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز در ورودی شهر لیکک راس ساعت 13به سمت گلزار شهدای این شهر و با حضور با شکوه مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار خواهد شد.

,

فیلم تشریح جزئیات این مراسم را می توانید اینجا ببینید.

]
سردار خرم‌دل جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهدای کهگیلویه‌وبویراحمدی حادثه تروریستی شیراز را تشریح کرد و گفت: شهدای کهگیلویه و بویراحمدی حرم شاه‌چراغ(ع) روز یکشنبه تشییع می شود