مسابقات رزمی استعدادیابی در هشتگرد برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نفیسا هرسیج، رئیس کمیته همگانی فدراسیون کونگ فو و ورزش های رزمی کشور در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مسابقات شهرستانی جهت استعدادیابی تیم ملی ورزش های رزمی آقایان برای سه رده سنی نونهال، نوجوان و جوان روز گذشته در سالن ورزشی ناصرزارع به میزبانی شهرستان هشتگرد با حضور ۷۰ ورزشکار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: مهمترین هدف از برگزاری این مسابقه شناسایی استعدادهای ورزشی رده نونهالان، نوجوانان و جوانان برای تیم امید ورزش های رزمی استان البرز در آینده است.
,
 
,
هرسیج افزود: اکنون وضعیت ورزش های رزمی در استان البرز در نقطه بسیار مطلوبی در بین بانوان و آقایان است که من به فدراسیون ورزش های رزمی کشور یادآور شدم که نباید به این پیروزی ها دل ببندیم زیرا باید از همین امروز برای آینده برنامه ریزی کنیم.
,
 
,
نائب رئیس کونگ فو در شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: پس از ۷ سال توانستیم مسئولین ورزشی استان را قانع کنیم تا این مسابقات را برگزار کنیم.
,
 
,
وی گفت: در این مسابقات ۳ نفر به عنوان فایتر برتر، ۳ نفر به عنوان با اخلاق ترین فایترها و همچنین برترین داور انتخاب شد.
,
 
,
هرسیج ادامه داد: مسئولین ورزشی استان از روند برگزاری مسابقات دیدن کردند که بسیار امیدوارکننده و رضایت بخش بود.
,
 
,
این مسئول تاکید کرد: برای آینده درخشان ورزش های رزمی در استان البرز باید این مسابقات به صورت ماهانه برگزار شود و ما بتوانیم استعدادهای تیم های رزمی آقایان و بانوان را شناسایی کرده و در اردوهایی آنها را برای مسابقات بین المللی آماده کنیم.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: استان البرز جزو برترین استان های کشور در ورزش های رزمی است، امیدوارم مسئولین با فراهم کردن زیرساخت ها و حمایت از ورزشکاران زمینه را برای درخشش ورزشکاران در مسابقات جهانی فراهم آورند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
نفیسا هرسیج گفت: البرز جزو برترین استان های کشور در ورزش های رزمی است، امیدوارم مسئولین با فراهم کردن زیرساخت ها زمینه را برای درخشش ورزشکاران در مسابقات جهانی فراهم آورند.