خون آرشام‌ها در رگ‌های نوجوانان ایران جاری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا فلاح، دکتری علوم تربیتی و مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: خانواده در اسلام نهادی مقدس و حیاتی برای تربیت و تولید نسل، ایجاد صمیمیت، تکامل و آرامش روحی و روانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: زن و مرد باید پس از فارغ شدن از نقش اجتماعی خود در جامعه در کانون گرم خانواده به آرامش رسیده و خانه محلی امن برای زندگی و رسیدن به آسایش باشد.
,
 
,
فلاح افزود: زن مظهر خلاقیت خداوند و عنصر اساسی در تشکیل خانواده، در طول قرن ها در جوامع مختلف بوده است.
,
 
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: زنان در غرب به عنوان کالا معرفی شده و جایگاه و ارزشی معادل بردگی دارند، در صورتی که زن در اسلام علاوه بر نقش همسری به عنوان مادر نیز جایگاه و مقام والایی در نزد خداوند دارد.
,
 
,
وی گفت: اسلام با حضور زنان در اجتماع هیچ مخالفتی ندارد اما حضور بانوان در جامعه باید به گونه ای باشد که از نقش همسری و مادری خود غافل نشوند.
,
 
,
فلاح ادامه داد: امروز دشمن حقایق در مورد نقش زن در اسلام را وارونه جلوه می دهد و سعی در جنگ شناختی و ادراکی با هدف اینکه "من می خواهم صدای زن مسلمان را به دنیا برسانم"، دارد.
,
 
,
این مدرس دانشگاه افزود: مدعیان حقوق زن، با شهادت مادران و بچه های مظلوم در شاهچراغ اوج بی رحمی خود را به دنیا ثابت کردند و قلب مادران ایران چند روزی به درد آمده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه طبل رسوایی مدعیان حقوق زن در ایران به صدا درآمده است، گفت: شهادت ۱۵ نفر از نمازگزاران در شاهچراغ باعث خشم ملت شده و این خیانت هیچ گاه فراموش نمی شود.
,
 
,
فلاح بیان کرد: فتنه گران در حال پیاده سازی ته مانده برنامه های شکست خورده خود در کشور هستند، غافل از اینکه پیروز فتنه اخیر، مردم با بصیرت، حاضر در صحنه و حامی نظام و انقلاب هستند.
,
 
,
این مدرس دانشگاه تاکید کرد: بانوان ایرانی نیازی به مدعیان دروغین حقوق زن ندارند، زیرا صدایشان سالها با حفظ حجاب و بنیان خانواده به غرب رسیده است.
,
 
,
وی افزود: امروز فرهنگ عدالت جنسیتی در غرب شکست خورده و دشمن می خواهد با این شعار در کشور میان بانوان نا امیدی و نارضایتی ایجاد کند اما زنان به ارزش و جایگاه خود در اسلام پی برده اند و فریب نخواهند خورد.
,
 
,
فلاح در خاتمه خاطرنشان کرد: خون آرشام ها تا ابد در رگ های فرزندان این ملت می جوشد و مادران و دانش آموزان از این خون تا قیام امام زمان (عج) پاسداری می کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
زهرا فلاح گفت: خون آرشام ها تا ابد در رگ های فرزندان این ملت می جوشد و مادران و دانش آموزان از این خون تا قیام امام زمان (عج) پاسداری می کنند.