از قتل عام مردم نمازگزار در مضجع شاهچراغ تا سکوت مدعیان حقوق بشر در تنهایی آرتین!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، به دنبال راه اندازی اغتشاشات اخیر و ناامن شدن فضای کشور، فرصت برای فعالیت تروریست ها فراهم شد و این بار علنا در شاهچراغ مردم بی گناه را قتل عام کردند هرچند که پیش از این نیز همین گروهکها به نام نیروهای امنیتی به کشتار مردم می پرداختند تا بر شمار شورش گران و افراد مخالف بیفزایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

برافروختن آتش فتنه در کشور و ایجاد ناامنی   سبب سو استفاده سودجویان و تروریست ها شده و افزون بر قتل عام مردم بی گناه، سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی و سیاسی کشور را نشانه گرفته در نتیجه چهره ای منفی از ایران اسلامی را به کشورهای دوست و دشمن معرفی می کند.

,

, ,

اغتشاشگران در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شریک هستند/ ضرورت  تشدید برخورد با عوامل ایجاد کننده ناامنی  

, اغتشاشگران در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شریک هستند/ ضرورت  تشدید برخورد با عوامل ایجاد کننده ناامنی  , اغتشاشگران در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شریک هستند/ ضرورت  تشدید برخورد با عوامل ایجاد کننده ناامنی  ,

حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: همان گونه که پیش بینی می شد این اغتشاشات سبب تضعیف نیروی انتظامی و امنیت کشور و مقدمه ای شد برای دستیابی آنها به اهدافی بزرگتر که بخشی‌ مربوط به بمب گذاری در نقاط مختلف کشور از جمله فارس و مشهد بود که پیش از چنین اقدامی خنثی و کشف شد.

,

وی افزود: این بار هم اقدام تروریستی در شاه چراغ موجب به شهادت رسیدن ۲۰ نفر از نمازگزاران و ۴۰ نفر از زائران این مرقد مطهر شد و مشخص شد عوامل آن وهابی و وابسته به جریان تکفیری عربستان هستند.

,

ترقی خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی مذکور نشان می دهد ایجاد چنین فضای ناامنی، ایجاد اغتشاش و تضعیف نیروی انتظامی چه خطراتی را برای کشور به دنبال دارد.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: همه افرادی که با راه اندازی اغتشاشات، امنیت کشور را تضعیف و زمینه بروز چنین ترورهایی را فراهم کردند، در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شریک و سهیم هستند و باید پاسخگو باشند.

,

ترقی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، گفت: این اقدام بعضا بی ارتباط با موضع گیری های خام و مغرضانه آقای مولوی عبدالحمید نیست.

,

وی با آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده شهدای تروریستی شاه چراغ، افزود:امیدواریم مسئولان دستگاه قضایی کشور، این عوامل را به اشد مجازات برسانند و با عواملی که سبب رخ دادن چنین حوادثی در کشور می شوند با شدت برخورد کنند.

,

, ,

حادثه شاهچراغ به دلیل حاکم شدن فضای ناامن در کشور بود/ دشمن با شناخت و آگاهی امنیت ما را هدف گذاری کرد

, حادثه شاهچراغ به دلیل حاکم شدن فضای ناامن در کشور بود/ دشمن با شناخت و آگاهی امنیت ما را هدف گذاری کرد, حادثه شاهچراغ به دلیل حاکم شدن فضای ناامن در کشور بود/ دشمن با شناخت و آگاهی امنیت ما را هدف گذاری کرد,

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در عین حال که باید امکانات و فرصت هایی را برای اعتراضات به حق جامعه فراهم کنیم اما اعتراض نباید زمینه آمیخته شدن با اغتشاش را ایجاد کند و این دو با هم انجام شوند بلکه باید زمینه هرگونه اغتشاش را در جامعه از بین ببریم و اعتراضات سالم را تقویت کنیم.

,

وی افزود: اگر زمینه انجام اعتراضات سالم فراهم شود و این تغییر صورت گیرد سره از ناسره تفکیک خواهد شد و جریان های فرصت طلب و سو استفاده کننده فرصت و مجالی برای هدف قرار دادن امنیت نخواهد داشت.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت زیر ساخت است، خاطرنشان کرد: اگر امنیت نباشد از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خبری نخواهد بود بلکه در سایه امنیت انجام این فعالیت ها امکان پذیر است.

,

قادری تصریح کرد: جریان های خارج نشین و معاند تحت حمایت آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی که از سوی تروریست های غربی تامین مالی می شوند با شناخت و آگاهی امنیت ما را هدف گذاری می کنند.

,

وی افزود: نباید اجازه دهیم  عده ای در داخل یا خارج کشور، خواسته یا ناخواسته امنیت ما را هدف قرار دهند و بخواهند به امنیت ما آسیبی بزنند بلکه باید شرایطی را فراهم کنیم که زمینه سو استفاده از بین برود

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که بخواهند فضا را ناامن کنند و فرصت ها را از بین ببرند کشور را دچار هرج و مرج و ناآرامی می کنند درحالی که نباید زمینه و فرصت ایجاد ناامنی را پیدا کنند.

,

قادری با تاکید بر اینکه اغتشاشگران باید مورد تنبه قرار گیرند، تصریح کرد: اگر تعمدی در کار این افراد باشد باید با آنها به طور جدی برخورد شود.

,

وی با بیان اینکه در یک فضای امن زمینه و بستر برای فعالیت بیشتر می شود، تصریح کرد: اگر در شاهچراغ تیراندازی می شود و در نقاط دیگر بمب گذاری صورت می گیرد و جوانان ما در خیابان‌ها ترور می شوند به دلیل حاکم شدن فضایی ناامن بر کشور است که توسط عده ای ایجاد شده است.

,

قادری خاطرنشان کرد: در این ناامنی ها، خشونت  و ترور شکل می گیرد پس نباید اجازه دهیم امنیت کشور که زبانزد خاص و عام بود جای خود را به ناامنی و اغتشاش بدهد و مشکلات دیگری ایجاد شود.

,

به گزارش مرصادنیوز، پیامدهای منفی و جبران ناپذیر استمرار آشوب آفرینی ها برکسی پوشیده نیست برهمین مبنا باید ضمن برخورد بدون اغماض با تروریست ها و فتنه گران، مانع از تحرکات شورش گرانه عده ای فریب خورده شد.

, مرصادنیوز,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
حادثه تروریستی هفته گذشته در حرم شاهچراغ دل هر انسان آزاده ای را به درد آورد؛ حادثه ای تلخ که قربانیان آن زنان و کودکان و افراد نمازگزار بودند.