دانش آموزان نسل تمدن ساز و هسته اصلی امیدآفرین جامعه هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛مجید غلامی مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی عصر امروز در یادواره شهدای دانش آموز اراک و بزرگداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اظهار داشت: متاسفانه حادثه تلخ و اندوه بار در حرم مطهر شاهچراغ و باوشهادت رساندن و مجروحیت چند تن از هموطنان عزیز بار دیگر قلوب مسلمانان و خصوصا دانش آموزان را به درد آورد و دانش آموزان استان مرکزی یکپارچه این هتک حرمت و جنایت بزرگ را به شدت محکوم می کنند و به فضل الهی و به برکت اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی جبهه استکبار درمانده شده و در عجز و نانوایی در برابر ملت ایران قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: بسیج دانش آموزی یک مجموعه ارزشی و انسان ساز است و  در راستای تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کند.
,
 
,
سرهنگ غلامی با بیان اینکه الگوی بسیج دانش آموزی شهدای دانش آموزی است،گفت: وجه مشترک شهدای دانش آموز استکبار ستیزی، عزت طلبی و اقتدار آفرینی برای ایران عزیز بوده و امروز باید این شاخصه ها را در بین نوجوانان نهادینه کنیم و بسیج دانش آموزی در این راستا حرکت می‌کند.
,
 
,
وی تأکید کرد: اعتقاد داریم‌ همه دانش آموزان بسیجی هستند چراکه بسیجی فرهنگ و تفکر ارزشمند است و هر کس برای حرکت کشور نقش آفرینی کند بسیجی است و نقش دانش آموزان در تحقق بیانیه گام دوم‌ بسیار با اهمیت است.
,
 
,
مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی بیان کرد: دانش آموزان امروز با تاسی به مکتب شهیدان فهمیده و حاج قاسم سلیمانی عزم و انگیزه کافی برای پیشرفت کشور و رسیدن ایران به قله های بلند دارند و به فضل الهی تحقق ایران قوی با دست توانای دانش آموزان رقم خواهد خورد.
,
 
,
وی با بیان اینکه دانش آموزان نسل تمدن ساز و هسته اصلی امیدآفرین جامعه هستند ، گفت: امروز باید مولفه هایی چون معنویت، ولایتمداری، دشمن شناسی، ایثار و ازخودگذشتگی، بصیرت، جهاد علمی در بین این نسل تقویت شود و به فضل الهی نسل انقلابی و متدین امروز دانش آموزان بینی استکبار جهانی را به خاک خواهد مالید.
,
 
,
مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی با اشاره به برگزاری بیش از دو هزار برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی بیان کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی در استان مرکزی پیش بینی شده که محوریت آنها جهاد تبیین، معرفی شهدا، نوجوان ایرانی و استکبار ستیزی است و شعار این هفته ایران قوی است.
,
 
,
وی افزود: پویش ایران قوی با محتوای پرداخت به مفهوم وطن، ولایت، دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و شهدای دانش آموزی یکی از مهمترین برنامه ها است و پویش دیگری با عنوان دنیای بدون تاریکی(استکبار) پیش بینی شده که در این هفته انجام‌ می شوند.
,
 
,
سرهنگ غلامی خاطر نشان کرد: معرفی شهدای دانش آموزی و در راس آنها شهید محمد حسین فهمیده در بین دانش آموزان تحول آفرین است و امروز با جهاد تبیین باید حماسه سازها و رویدادهای هورت ساز را با نسل جدید معرفی کنیم.
,
انتهای پیام/ 
]
غلامی گفت: بسیج دانش‌آموزی یک مجموعه ارزشی و انسان‌ساز است و در راستای تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کند.