تعطیلی مدارس کرمان تا اطلاع ثانوی پیش‌‌بینی نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز خبری منتشر شده مبنی بر این که وزیر آموزش و پرورش از احتمال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا به صورت محدود خبر داده است.
البته او تاکید کرده که مدیران استان ها باید بررسی کنند و اگر گزارش وزارت بهداشت نیز مبنی بر احتمال آسیب به دانش آموزان باشد، شرایط آموزش تغییر خواهد کرد.
 
تصمیم گیرنده دانشگاه علوم پزشکی کرمان است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
, تصمیم گیرنده دانشگاه علوم پزشکی کرمان است, تصمیم گیرنده دانشگاه علوم پزشکی کرمان است,

خبرنگار راه آرمان کرمان در ابتدا با مهران باهری رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمان تماس برقرار و در خصوص تعطیلی مدارس استان کرمان از وی سوال کرد.

,

وی در پاسخ گفت: در این خصوص آموزش و پرورش تصمیم گیرنده نیست بلکه تعطیلی مدارس منوط به تصمیم علوم پزشکی کرمان است چرا که آنان اطلاع دقیق از شرایط بیماری در استان  کرمان را دارند.

 افراد بیمار به مدرسه نروند

,
,
,  افراد بیمار به مدرسه نروند,  افراد بیمار به مدرسه نروند,

سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و مدیرگروه مبارزه با بیماری های معاونت این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در استان کرمان نمی توانیم پیش بینی تعطیلی مدارس را داشته باشیم بلکه بستگی به وضعیت بیماری دارد.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها کسانی می توانند به مدرسه نروند که دچار بیماری و دارای علایم آنفولانزا باشند در هر صورت تعطیلی مدارس کرمان بستگی به شرایط دارد و در صورت تغییر شرایط بیماری آنفولانزا تصمیمات نیز تغییر خواهد کرد.

,

وی در خصوص تعداد بیمارانی که دچار بیماری آنفولانزا شده و در بیمارستان های تحت نظارت دانشکده ی علوم پزشکی کرمان بستری شده اند گفت: از ابتدای مهر تا ابتدای آبان 179 مورد بیمار بستری شده اند.

,

انتهای پیام/

]
سعید صحبتی مدیرگروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تصمیمی برای تعطیلی مدارس استان کرمان گرفته نشده است البته این تصمیم بستگی به وضعیت و شرایط بیماری دارد.