هراس دشمنان از پیشرفت علمی جوانان کشور/جنگ ترکیبی علیه ایران شکست خورده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار احمد برسلانی صبح امروز در آئین افتتاح کانون شهید دهقان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مازندران با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی چشم دیدن پیشرفت های انقلاب را که دستاوردخون شهدا است، را ندارند، گفت:قدرت درخت تنومند انقلاب روز به روز در جهان نمایان تر می شود.

برسلانی با بیان این مطلب که دشمنان در تلاش هستند تا موفقیت و پیشرفت انقلاب به گوش مستضعفان جهان نرسد، افزود: علی رغم هشت سال جنگ تحمیلی ،کشور جمهوری اسلامی ایران به رشد و موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی الگوی کشور‌های منطقه شده است، خاطرنشان کرد: کشور‌های منطقه دیدند که جمهور‌ی اسلامی در برابر ابرقدرت‌های جهانی ایستاده  و روز به روز در حال پیشرفت در عرصه‌های علمی و صنعتی است.

برسلانی به راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران، اضافه کرد:دشمن به خیال واهی که ایران سوریه است، در تلاش برای جنگ ترکیبی علیه کشور شد، اما به نتیجه نرسید.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال منافع خود و به دنبال حفظ  رژیم صهیونیستی هستند و در این راه موفق نشده و نمی‌شوند، گفت:  کشور با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سخت‌ترین شرایط و فتنه‌ها حفظ شده است و به ثمر خون شهدا معنویت انقلاب به دنیا صادر شد.

برسلانی در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح  بر اینکه نسل جوانان در عرصه‌های سخت اقتصادی و تحریمی خوش درخشیدندخاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف دارای قدرت است و یقیناً در آینده دشمنان نیازمند ما خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمنان از رشد و پیشرفت علمی جوانان ما می‌ترسند، اضافه کرد: جامعه اسلامی با کمک جوانان ما شکل خواهد گرفت و به عنوان الگو به جهان صادر خواهد شد که ترس و وحشت دشمنان هم از این است.

برسلانی به جهادتبیین هم اشاره کرد و گفت: همه ما در راستای جهاد تبیین وظیفه بیان دستاورد‌های انقلاب و شهدا و بسیجیانی که مدافع امنیت هستند، را داریم.

به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا باید با جهاد تبیین اقدامات دشمن را خنثی کرده و دستاورد‌های انقلاب را به نسل آینده انقلاب منتقل کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
احمد برسلانی با اشاره به اینکه دشمنان از رشد و پیشرفت علمی جوانان ما می‌ترسند، گفت: جامعه اسلامی با کمک جوانان ما شکل خواهد گرفت و به عنوان الگو به جهان صادر خواهد شد که ترس و وحشت دشمنان هم از این است.