دشمن از مردم پای کار انقلاب عصبانی است/ امنیت و وحدت ملت را نشانه گرفته اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “علی محمد جلوه” استاد دانشگاه در گفت و گو با ۸دی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان مان در شیراز با اشاره به مقابله دشمنان با مولفه قدرت در کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران قطعا دشمنان بسیاری دارد، دشمنان قسم خورده ای که به شدت عصبانی هستند و با هر شخص و مولفه ای در هر زمینه ای که تولید قدرت کند مخالف هستند و آن را هدف قرار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
“امنیت و وحدت” دو مولفه تولید قدرت در کشور
, “امنیت و وحدت” دو مولفه تولید قدرت در کشور,
 
,
وی به “امنیت و وحدت” به عنوان دو مولفه تولید قدرت در کشور اشاره کرد و گفت: امنیت و وحدت دو مسئله مهم و اساسی در پیشرفت کشور است که دشمن با به چالش کشیدن این دو مولفه درصدد ایجاد ناامنی و تفرقه افکنی در بین اقوام و مذاهب مختلف است که البته با بصیرت ملت مواجه خواهند شد.
,
 
,
این استاد دانشگاه ادامه داد: دانشجویان، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی از محور های تولید قدرت هستند لذا در علم یا سیاست فرقی نمی کند، دشمن با تولید قدرت مخالف است.
,
 
,
جلوه با اشاره به علت حوادث اخیر در کشور تصریح کرد: بخش عمده ای از آن مربوط به عوامل داخلی کشور است که اگر خواص بیشتر از خودشان به مردم می پرداختند شاید شاهد چنین حوادثی نبودیم.
,
 
,
وی با اشاره به نامه ۵۳ نهج البلاغه بیان کرد: امیرالمومنین(ع) خطاب به مالک می فرمایند، به توده مردم تکیه کن که این خواص در موقع فراوانی نعمت سیر نمی شوند و در سختی باری از مردم را بر دوش نمی کشند.
,
 
,
این استاد دانشگاه گفت: شهدای ما در طول تاریخ انقلاب از قشر همین پا برهنه ها و جز توده مردم بودند اما متاسفانه به کسانی بها داده شد که در سختی ها به میدان نیامدند.
,
 
,
جلوه با اشاره به اینکه همیشه هدف دشمن، اماکن مذهبی نیست بلکه به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اظهار کرد: بمب گذاری مجلس شورای اسلامی، رژه نیرو های مسلح در اهواز و از این دست حوادث را در سال های اخیر شاهد بودیم اما در اماکن مذهبی، به دلیل کثرت مردم انقلابی و شدت بمب خبری و تراکم جمعیت مورد هدف قرار گرفت و عده ای نیز به دنبال این حادثه خواهان فتنه داخلی در کشور با همراهی شیعه انگلیسی و امریکایی هستند که هر دو گروه تحت حمایت انگلیس و عربستان سعودی است که می خواهند این مسئله را با اختلاف بین شیعه و سنی به نفع خودشان تمام کنند که اگر این آتش شعله ور شود قطعا هزینه سنگینی برای کشور دارد.
,
 
,
مردم همیشه حاضر در صحنه انقلاب دشمن را عصبانی می کنند
, مردم همیشه حاضر در صحنه انقلاب دشمن را عصبانی می کنند,
 
,
وی به عقده گشایی دشمنان نظام در پی حوادث اخیر کشور اشاره کرد و یادآور شد: این دشمن، عقده انقلاب را دارد که آمریکا علاوه بر ایران، مواضع دیگرش را نیز در حال از دست دادن است و مسئله «مردم همیشه در صحنه» نیز مورد عصبانیت دشمن است لذا علاوه بر انقلاب، عقده ملت را نیز دارند بنابراین در اینگونه اماکن مذهبی عقده گشایی می کنند.
,
 
,
این استاد دانشگاه به ارائه راهکار برای دولت و مردم در پی حادثه اخیر پرداخت و تاکید کرد: دولت باید به توده مردم رسیدگی و توجه بیشتری کند و لذا به این ملت شایسته و مستحق، خدمت کند، در گام بعدی، بانیان وضع موجود باید برکنار شوند. به تعبیر امیر المومنین(ع) این مردم، میدان داران هستند، به کمترین قانع و شاکر هستند لذا به این قشر باید رسیدگی شود.
,
 
,
جلوه با بیان اینکه مردم باید مزه جمهوری اسلامی را بچشند تصریح کرد: دولت ها در طول تاریخ انقلاب خیلی انقلابی نبودند لذا خطا کردیم و باید کسانی در راس نظام باشند که برای مردم فداکاری کنند و مردم مزه جمهوری اسلامی، عدالت و خدمت را بچشند، ملت برای دولتمردان باید موضوعیت داشته باشد نه طریقیت و دولتمردان باید تلاش کنند باری از دوش مردم بردارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
“علی محمد جلوه” استاد دانشگاه امنیت و وحدت را دو مسئله مهم و اساسی در پیشرفت کشور دانست و گفت: دشمن با چالش کشیدن این مسئله درصدد ایجاد ناامنی و تفرقه افکنی در بین اقوام و مذاهب مختلف است که البته با بصیرت ملت مواجه خواهند شد.