آتش زدن مسجد و برداشتن چادر از سر زنان دیگر اعتراض نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در با حضور در جمع دانش آموزان گرگان اظهار کرد: سنت الهی بر آزادی بشر است و انسان در انتخاب آزاد است و حتی خدا ابن ملجم را نیز آزاد گذاشته بود و از این رو شمر بر سینه امام حسین(ع) می‌نشید و سر از سینه این امام همام جدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پاسخ به این سوال که آیا در ایران زنان آزادی دارند یا خیر گفت: اگر معنای آزادی به این معنا باشد که خانم‌ها وارد جامعه شوند و دانشگاه بروند و مسئولیت اجتماعی را قبول کنند و در مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی مشغول فعالیت داشته باشند جمهوری اسلامی این فضا را فراهم کرده و هیچ جایی نمی‌بینیم که حکومت اسلامی جلوی این فعالیت را بگیرند.

نورمفیدی ابراز داشت: اگر آزادی به معنی ولنگاری فرهنگی باشد اسلام با آن مخالف است و آزادی باید در مسیر تعالی انسان باشد و انسان بتواند در انتخاب راه خود آزاد باشد و کسی در ایران جلوی کمال انسان را نگرفته است.

وی افزود: غرب نیز از شرایط به وجود آمده و آزادی که گفته شده پشیمان است.

این مقام مسئول بیان کرد: مشکلات ما اقتصادی و حل معضل بیکاری جوانان است و اگر این مسائل حل شود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نورمفیدی افزود: برای حل مشکلات اغتشاشات باید گفتگو را در دستور کار قرار دهیم و اگر امنیت نیاز داریم باید در چارچوب گفتمان منطقی عمل کنیم نه اینکه به بهانه اعتراض بانک و مسجد و خانه مردم را خراب کنند و چادر از سر زنان بردارند و این دیگر اعتراض نیست.

وی گفت: دشمن در سوریه نیز با درگیری داخلی باعث ورود داعش شد و زمینه دخالت نیروهای خارج از این کشور را فراهم کرد و اینها به دنبال این هستند که این بهانه را در شهر و کشور ما بسازند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: من نیز اعتراض می‌کنم و بیان می‌کنم مشکل اساسی ما مسائل اقتصادی است و باید آن را حل کنیم و حتی به این مسئله مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند ولی من اعتراض می‌کنم ولی تحولات و اتفاقات را نیز شاهد هستیم.

نورمفیدی افزود: کشور ما در ابتدای انقلاب حتی سیم خاردار نداشتیم و امروز از موشک‌های ما آمریکایی‌ها وحشت دارند و هیچ وقت حاضر نیستیم که این جایگاهی که کشور به دست آورده خدشه وارد شود و با کسی نیز در این مسیر تعارف نداریم و همه دشمنی‌ها برای این است که ما قدرت پیدا کردیم.

وی گفت: هم به خود و هم به دوستانتان تذکر دهید که اگر این کشو خدایی نکرده به وضعیت افغانستان تبدیل شود دیگر آسوده نمی توانید زندگی کنید و این مسئله مثل روز برای ما روشن است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

این مقام مسئول گفت: اساتید دانشگاه و معلمان باید در این مسیر پرچمدار باشند و باید این فتنه را به جامعه گوشزد کنند.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: برای حل مشکلات اغتشاشات باید گفتگو را در دستور کار قرار دهیم و اگر امنیت نیاز داریم باید در چارچوب گفتمان منطقی عمل کنیم نه اینکه به بهانه اعتراض بانک و مسجد و خانه مردم را خراب کنند و چادر از سر زنان بردارد و این دیگر اعتراض نیست.