برگزاری ۱۰۰ برنامه ویژه ۱۳ آبان در سراسر هرمزگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام ایمانی فر در نشست خبری با اصحاب رسانه، نقش رسانه را منعکس‌کننده ، تقویت کننده و خاموش کننده اخبار کذب دانست و خطاب به خبرنگاران بیان کرد: شما که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هستند با انعکاس اخبار صحیح، توانستید خبرهای کذب دشمن را خنثی و آرامش را به کشور برگردانید.

وی اذعان داشت: در آشوب ها و اغتشاشات اخیر، با ابراز رسانه، دردسرهای زیادی را برای کشور ما ایجاد کرد لذا شما خبرنگاران که دل در گرو نظام داشتید و دلسوزان نظام بودید با تشریح و ارسال گزارشات درست، این دسیسه های دشمن را که خنثی کردید و امروز این آرامش حاکم در بحث رسانه، مدیون شما است.

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه با اشاره به وظایف رسانه در جامعه امروزی؛ وظایف خبری، آموزشی ، راهنمایی و رهبری رسانه، تفریحی و تبلیغی و سازمان یافته سیاسی از جمله وظایف رسانه برشمرد.

حجت‌الاسلام ایمانی فر سپس به برنامه‌های ویژه ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: در استان هرمزگان همراه با سراسر کشور، در ۱۳ شهرستان و تمامی بخش ها و بعضی از روستاها مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان برگزار خواهد سد.

وی در ادامه از اجرای یک‌صد برنامه فرهنگی، تبلیغی، تبیینی،نمایشی و ... در این ایام تا روز ۱۳ آبان ماه در سراسر استان هرمزگان خبر داد و اذعان داشت: مراسم راهپیمایی در شهر بندرعباس نیز از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۳ آبان ماه از میدان امام خمینی(ره) پارک شهید دباغیان آغاز و به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه با حضور یکی از سخنران برجسته کشوری و لشکری برگزار و قطعنامه قرائت خواهد شد، از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد تا با حضور در این مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ، شوری دیگر بیافرینند و خط بطلانی بر جنایت های دشمنان بکشند و مشتی محکم به دهان یاوه گویان بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام ایمانی فر از اجرای ۱۰۰برنامه فرهنگی، تبلیغی، تبیینی، نمایشی و ... ویژه ایام ۱۳ آبان ماه در سراسر استان هرمزگان خبر داد.