انتقام سختی در انتظار استکبار و ایادی آنها است/ کم کاری در جهاد تبیین، جفا به خون شهدای مظلوم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جلسه مشترک و فصلی نیروی انتظامی و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور سردار جواد استکی رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان و حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

* انتقام سختی در انتظار استکبار و ایادی آنها است

, * انتقام سختی در انتظار استکبار و ایادی آنها است, * انتقام سختی در انتظار استکبار و ایادی آنها است,

سردار محمدرضامیرحیدری در این نشست با اشاره به حمله تروریستی در حرم حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز اظهار کرد: حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و شهادت جمعی از هموطنانمان دل هر آزاد مردی را به درد می آورد که شخصی با شقاوت تمام به زائران اهلبیت(ع) و نمازگزاران اینگونه حمله کند و آنها را به خاک و خون بکشاند به جرم اینکه مسلمان هستند و از دین مبین اسلام پیروی می کنند، ایادی استکبار باید بدانند که انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه استکبار و دشمنان نظام با اینگونه کارها خوی وحشی گری خود را به جهانیان نشان می دهند خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران هیچگاه زیر با سلطه استکبار نخواهد رفت و همواره ثابت کرده اند که همیشه پشت نظام ولایت و انقلابشان بوده و هستند.

,

* کم کاری در جهاد تبیین، جفا به خون شهدای مظلوم است

, * کم کاری در جهاد تبیین، جفا به خون شهدای مظلوم است, * کم کاری در جهاد تبیین، جفا به خون شهدای مظلوم است,

سردار پاسدار جواد استکی رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نیز در ادامه اظهار کرد: بی تفاوتی و اهمیت ندادن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث می شود اشرار مسلط شوند و نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

,

وی با تاکید بر اینکه هماهنگی نیروی انقلاب باعث امید مردم شده است خاطرنشان کرد: باید نهادهای فرهنگی چه حاکمیتی و چه مردمی تلاش های خود را در راستای تبیین دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان معطوف بدارند و بدانیم کم کاری در این زمینه ها جفا به خون شهدایی است که برای تناور شدن نهال این انقلاب از جان خود گذشتند.

,

* دامنه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید با روش های نوین گسترده تر شود

, * دامنه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید با روش های نوین گسترده تر شود, * دامنه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید با روش های نوین گسترده تر شود,

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: بزرگترین معروف حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه وظیفه داریم در این راه تلاش کنیم باید خواص جامعه از انفعال و سر در گمی بیرون بیایند مردم همیشه مسیر را خوب شناخته اند و همیشه با حضور در صحنه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

,

وی تصریح کرد: دامنه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید گسترده تر شود و فعالیت ها باید با روش های نوین و همکاری با سازمان های مردم نهاد را بیش از پیش در اولویت های خود قرار دهد. باید ساختاری برای شورای امر به معروف و نهی از منکر در نهادها و ارگان ها آماده شود و رئیس هر نهادی به عنوان مسئول امر به معروف و نهی از منکر آن نهاد معرفی شود.

,

* جامعه نیازمند فعالیت های فرهنگی است/ ترویج معروفات، منکرات را از بین خواهد برد

, * جامعه نیازمند فعالیت های فرهنگی است/ ترویج معروفات، منکرات را از بین خواهد برد, * جامعه نیازمند فعالیت های فرهنگی است/ ترویج معروفات، منکرات را از بین خواهد برد,

حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نیز بیان کرد: با همکاری نهادهای مردمی و انقلابی برای ترویج معروفات در جامعه اسلامی تلاش خواهیم کرد از پشتیبانی نیروی انتظامی برای این امر بسیار مهم برخوردار خواهیم بود.

,

وی تصریح کرد: امروز جامعه نیاز به کارهای فرهنگی دارد که باید تلاش کنیم معروفات را احصا و در جامعه اسلامی ترویج دهیم وقتی معروفات در جامعه نقش خود را ایفا نمود دیگر منکرات جایگاهی نخواهد داشت و خود مردم به صورت خود جوش با منکرات مبارزه خواهند کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
جلسه مشترک و فصلی نیروی انتظامی و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با حضور رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، فرمانده انتظامی استان و دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان برگزار شد.