اجرای ۱۶ طرح مخابراتی در بیجار طی سالجاری/ظرفیت‌سازی۷۰۴ پورت مخابراتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی با بیان اینکه توسعه ظرفیت‌های مخابراتی در شهرستان بیجار از استراتژی‌های دارای اولویت امسال بشمار می‌رود گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷۰۴ پورت در این شهرستان ظرفیت‌سازی شده است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های توسعه‌ای در سه سرویس ADSL ،VDSL و تلفن ثابت در شهرستان بیجار ارتقا داده شده است افزود: از ۷۰۴ پورت ایجاد شده، ۳۵۲ پورت آن ADSL، تعداد ۲۲۴ پورت تلفن ثابت و ۱۲۸ پورت دیگر نیز VDSL است که به ظرفیت سرویس‌های مذکور اضافه شده‌اند.

,

حکمت اظهار داشت: این پوررت‌ها در قالب ۱۶ طرح در حوزه توسعه سیستم‌های مخابراتی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال اجرایی شده که امکان واگذاری سریع سرویس‌های فوق به متقاضیان جدید را مهیا می‌سازد.

,

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر از ۹ هزار و ۴۱۷ پورت منصوبه ADSL تعداد ۶ هزار و ۷۳۲ پورت به مشتریان واگذار شده است.

,

حکمت اعلام کرد: هم اکنون ۳۴ هزار و ۹۷۶ شماره منصوبه تلفن ثابت در شهرستان بیجار وجود دارد که آماده واگذاری بیش از ۳۱ هزار و ۸۶۰ شماره تلفن ثابت دیگر نیز هستیم.

,

وی یادآورشد: تعداد پورت‌های منصوبه سرویس VDSL در شهرستان بیجار ۱۲۸ مورد است که ظرفیت واگذاری و ثبت‌نام به مشترک جدید وجود دارد.

,

وی ضمن اعلام این مهم که مخابرات منطقه کردستان با در نظر گرفتن اولویت‌های مخابراتی در نقاط مختلف، نسبت به اجرا و طراحی پروژه‌های توسعه‌ای و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی برابر استانداردهای موجود در حوزه ICT اقدام خواهد نمود افزود: تحقق این مساله رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: امسال تاکنون ۱۶ طرح در حوزه توسعه سیستم‌های مخابراتی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال در بیجار اجرایی شده که امکان واگذاری سریع سرویس‌ها به متقاضیان جدید را مهیا می‌سازد.