حقایق و دستاوردهای دفاع مقدس باید به گوش جوان‌ها برسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، غلامرضا فلاحی شامگاه یک‌شنبه در جلسه حفظ آثار و‌ نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان بشرویه اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با دست خالی و با معنویت کامل پیش رفتند و جلوی دشمن ایستادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس گفت: ما هرچه به‌مقوله دفاع مقدس و بیان اتفاقات آن زمان بپردازیم هم یادآوری برای خودمان است و هم جوانان را در مقابل دشمنان واکسینه می کنیم.

,

وی با بیان اینکه حقایق و دستاوردهای دفاع مقدس را کمتر برای جوانان و نوجوانان بیان کرده ایم، افزود: امروز در کنار بیان دستاوردها و پیام های دفاع مقدس، آن چه‌که می تواند به ما کمک کند این است که یک هم افزایی فرهنگی در جامعه به وجود بیاوریم.

,

فلاحی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: این‌حوادث نظام اسلامی را تقویت می کند و‌ در واقع نظام اسلامی را غربالگرایی می نماید و به فرموده مقام معظم رهبری اگر این‌حوادث نباشد در اصل نظاممان باید شک‌کنیم.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در ادامه گفت: اما نباید به فکر غربالگری باشیم و جوانانمان را رها کنیم؛ آن ها فرزندان ما و آینده سازان این کشور هستند و باید دستشان را بگیریم و از این آشوب نجات دهیم.

,

فلاحی در پایان تاکید کرد: امروز زمانش رسیده است که دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برای جوانان و نوجوانان به صورت دقیق روایتگری شود.

,

مولفه های دفاع مقدس به خوبی تبیین نشده است

, مولفه های دفاع مقدس به خوبی تبیین نشده است, مولفه های دفاع مقدس به خوبی تبیین نشده است,

حجت الاسلام علیرضا زارعی، امام جمعه بشرویه  نیز در این جلسه اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از موضوعات مهمی است که توجه و پرداختن به آن امروز بیش از گذشته احساس می شود.

,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از دوران طلایی و فراموش نشدنی ایران اسلامی است، افزود: اما متاسفانه ما به ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس نپرداخته ایم و به بیان پیام ها و حقایق این دوران توجهی نکرده ایم.

,

امام جمعه بشرویه با تاکید بر اینکه جنگ امروز جنگ روایت ها است، ادامه داد: اگر ما به روایت دستاوردها و پیام های دوران دفاع مقدس نپردازیم قطعا بدانید که دشمن، شجاعت مردم در دفاع مقدس را وارونه روایت خواهد کرد و هم اکنون هم دست به کار شده است.

,

حجت الاسلام زارعی گفت: متاسفانه مولفه های دفاع مقدس را نتوانستیم خوب تببیین کنیم و اکنون که ذهن جوانان ما پراز شبهات است نشان می دهد که دشمن کارکرده و خوراک مدنظر خود را به ذهن جوانان ما داده است.

,

سوء استفاده دشمن از فاصله بین نسلی

, سوء استفاده دشمن از فاصله بین نسلی , سوء استفاده دشمن از فاصله بین نسلی,

حسن علیزاده، فرماندار بشرویه نیز در این جلسه عنوان کرد: واقعیت این است که‌ فاصله ای بین همه‌ ما و نسل جدید افتاده و‌ دشمن از این فاصله استفاده کرده است.

,

وی با بیان اینکه شخصیت جوانان و نوجوانان را باید شناخت و به آن ها بها داد، گفت: با نسل جدید با روش های نو و زبان های جدید باید سخن گفت و باید بدانیم اگر شبهاتی در زمینه‌های مختلف دارند مقصر ما هستیم که در تبیین کم گذاشته ایم.

,

انتهای پیام/

]
فلاحی گفت: امروز باید حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برای جوانان و نوجوانان به صورت دقیق روایتگری شود.