١٥ درصد از بودجه زیارت خراسان رضوی تخصیص یافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رضا جمشیدی رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی شب گذشته، در جلسه شورای اداری خراسان رضوی با اشاره به رشد 26 درصدی اعتبارات عمرانی استان در سال جاری نسبت به سال قبل، اظهار کرد: این اعتبارات امسال ٢ هزار و ٨٤٠ میلیارد تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: تا کنون ١٢ درصد از این اعتبار برای ٢ هزار و ٥٠٠ پروژه در حال اجرا در استان تخصیص یافته است.

,

رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهوری به استان خراسان رضوی، تصریح کرد: ٣١ هزار میلیارد تومان در سالهای ١٤٠١ تا ١٤٠٣ در قالب ١٨٦ مصوبه به این استان اختصاص یافت که ٩ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان از آن مربوط به تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور است و چهار هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان آن مربوط به سال جاری است که تاکنون ٣٠ درصد آن تخصیص یافته است.

,

جمشیدی با بیان اینکه ٦٠٦ میلیارد تومان نیز مربوط به تعهدات استان است که ٤٢٥ میلیارد تومان از این مبلغ در سال جاری تاکنون تامین اعتبار شده است، افزود: سایر تعهدات شامل ٢١ هزار میلیارد تومان مربوط به وزارتخانه ها و نهادهای حمایتی است که پنج هزار میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات است.

,

انتهای پیام/ 

]
جمشیدی گفت: با پیگیری استاندار و مساعدت رییس جمهور، ٢٠٠ میلیارد تومان در سال جاری برای بودجه زیارت استان اختصاص یافت که تاکنون ١٥ درصد از این مبلغ تخصیص یافته است.