دوره نهضت سوادآموزی برای زندانیان بی‌سواد برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید میرساکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۲۵ مربی نهضت در استان فعال هستند که از این تعداد ۵۵۰ نفر مرد و دو هزار و ۴۷۵ نفر خانم می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امسال ۹ هزار و ۳۵۰ نفر در سه مرحله حضور دارند که پنج هزار نفر در مرحله آموزش، دو هزار نفر انتقال و دو هزار و ۳۵۰ نفر در مرحله تحکیم هستند.

,

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: هم اکنون پنج مرکز دولتی در این راستا فعالیت می کنند و قبولی های سال تحصیلی گذشته هزار و ۳۶۰ نفر بودند که ۸۸۵ نفر در بخش آموزش و ۶۵۳ نفر در تحکیم بودند.

,

میرساکی از ارائه آموزش های نهضت سوادآموزی در زندان های استان خبر داد و گفت: جلساتی در این راستا برگزار شد که برای زندانیان بی سواد و کم سواد دوره های آموزشی برگزار شود.

,

وی بیان کرد: تلاش می شود که در مناطق محروم، افراد بیشتری تحت پوشش قرار گیرد و رویکرد به سمتی است که نرخ باسوادی افزایش یابد و این مهم هم در مناطق عشایری هم رخ دهد.

,

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: براساس مصوبه مجلس در راستای ساماندهی نیروهای نهضتی، هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای نهضتی ساماندهی شدند.

,

انتهای پیام/

]
میرساکی گفت: در راستای کاهش نرخ کم سوادی، دوره نهضت سوادآموزی برای زندانیان کم سواد و بی سواد برگزار می شود.