دشمن باید آرزوی سوریه‌سازی ایران را به گور ببرد/ خون پاک شهدای شاهچراغ مُهر پایانی بر تحرکات ضد امنیتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بوشادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خاورستان،با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ، اظهارکرد: قطعا جنایت های وقیحانه و ددمنشانه ای مثل حادثه تروریستی شاهچراغ که توسط عناصر تکفیری صورت می گیرد و در پی آن افراد بی گناه و بدون هیچ جرمی، مظلومانه به شهادت می رسند، نشان دهنده ماهیت پلید و قساوت قلب این گروه های تروریستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: متاسفانه دشمن در این حادثه؛ از زمینه هایی که توسط برخی عناصر نادان و ناآگاه در جریان اغتشاشات ایجاد شد، برای ایجاد رعب و وحشت و ناامنی و نآرامی در جامعه استفاده کرد.

,

کارشناس مسائل سیاسی اظهارکرد: تمام ملت ایران خودشان را با خانواده های شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ همدرد می دانند، شهدایی که مظلومانه در زمان اذان، حالت نماز و در مکانی امن مظلومانه به شهادت رسیدند. همچنین آحاد ملت انقلابی و قهرمان ایران حامی و همدرد سه دانش آموز شهید و آرتین عزیز که خانواده اش را از دست داد، هستند و ضمن محکوم کردن این جنایت، خواستار اشد مجازات برای عوامل این حادثه هستند.

,

وی با اشاره به اینکه قطعا این جنایت ها و رخدادها ریشه در ترس دشمن از ایران قوی دارد، گفت: دشمنان قسم خورده ای که نمی توانند قدرت منطقه ای ایران را ببینند، سعی می کنند با ناامن کردن کشور و استفاده از عناصر تکفیری و دامن زدن به اختلافات مذهبی، در وحدت ملی ما رخنه ایجاد کرده و صفوف فشرده ملت را دچار آسیب کنند.

,

بوشادی افزود: دشمن تلاش می کند تا با این اقدامات خود؛ ایران قوی را که شکل گرفته و می رود تا قوی تر از قبل باشد را متاثر کند و به ظن باطل خودش با این اتفاقات جلوی نفوذ و گسترش قدرت منطقه ای ایران را که امروز به عنوان یک قدرت برتر در منطقه شناخته می شود را بگیرد، ولی قطعا این آرزو را به گور خواهد برد.

,

با  جنگ ترکیبی مواجهیم

, با  جنگ ترکیبی مواجهیم, با  جنگ ترکیبی مواجهیم,

او بیان کرد: متاسفانه امروز کشور با یک جنگ ترکیبی روبروست و استکبار جهانی طی دهه های اخیر، از طرفی روی بحث شبیخون و تهاجم فرهنگی کار کرده و از طرفی هم با تحریم های ظالمانه، به مشکلات اقتصادی کشور دامن زده است. ضلع دیگر اقدامات دشمن هم عملیات خرابکارانه و تروریستی است که توسط سرویس های جاسوزی وابسته به آمریکا و اسرائیل در منطقه دنبال می شود.

,

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: حوادث اخیر باعث شد که دشمن به کشور ما طمع و فکر کند که در این شرایط؛ زمینه ای فراهم است تا بتواند با حرکات ساختاشکنانه خود و فریب عده ای، پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف کند.

,

بوشادی اظهارکرد: اغتشاشات اخیر به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی و با فضاسازی امپراطوری رسانه ای غرب شکل گرفت و به دنبال آن موج مظلوم نمایی و تحریکی که توسط برخی سلبریتی ها و افراد شاخص اجتماعی انجام شد، زمینه را برای ایجاد شک و تردید و فضای ملتهب و هیجان کاذب فراهم کرد و باعث شد تا عده ای فریب خورده به خیابان بیایند و مطالبه ای را در خصوص درگذشت مرحومه امینی داشته باشند.

,

وی افزود: این در حالی بود که این اعتراضات برپایه اطلاعات غلطی بود که همه مراجع رسمی آن را رد کردند و به نوعی یک دروغ؛ محور شرارت شد.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اکنون هم دشمن به دنبال ادامه ایجاد ناامنی در جامعه و سوریه سازی کشور عزیزمان است که باید این آرزو را به گور ببرد.

,

او گفت: دشمن با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی و برخی تحریکاتی که در منطقه سیستان و بلوچستان و کردستان انجام می دهد، می خواهد دامنه اختلافات را بیشتر و فضای کشور را متشنج کند، اما قطعا خون پاک شهدای امنیت و شهدای مرقد مطهر احمدابن موسی(ع) باعث وحدت و انسجام بیشتر مردم شده و مهر پایانی بر این تحرکات ضد امنیتی خواهد بود.

,

مطالبه به حق آحاد جامعه، برخورد قاطع با عوامل اصلی و زمینه سازان جنایت هولناک شاهچراغ

, مطالبه به حق آحاد جامعه، برخورد قاطع با عوامل اصلی و زمینه سازان جنایت هولناک شاهچراغ, مطالبه به حق آحاد جامعه، برخورد قاطع با عوامل اصلی و زمینه سازان جنایت هولناک شاهچراغ,

بوشادی با اشاره به اینکه کشتی انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری از این طوفان هم گذر خواهد کرد و جاماندگان از این کشتی در گمراهی خود غرق خواهند شد، اظهارکرد: همانطور که ملت ایران همیشه در مسیر تعالی انقلاب گام برداشته است، امروز نیز با حضور و حمایت همه جانبه خود و طرد فرصت طلبان، زمینه پایان این تحرکات و اقدامات ضد امنیتی را فراهم می کند.

,

وی تاکید کرد: اکنون نیز مطالبه بحق آحاد جامعه، برخورد قاطع با عوامل اصلی و زمینه سازان جنایت هولناک شاهچراغ و همچنین برخورد با افرادی است که با اغتشاشات و ایجاد تنش اجتماعی در معابر شهری، گناه نابخشودنی تضعیف ایران قوی را مرتکب شده  و زمینه سوء استفاده فرصت طلبان را فراهم کرده اند.

,

او ادامه داد: در وهله اول؛ این افراد باید با بازگشت به آغوش انقلاب درسایه رحمت و لطف نظام اسلامی قرار بگیرند و اگر قصد برگشت ندارند، دستگاه قضایی و انتظامی باید برخورد قاطعی را با این افراد به عنوان سلب کنند گان آرامش جامعه داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
بوشادی گفت: دشمن به دنبال ادامه ایجاد ناامنی در جامعه و سوریه سازی کشور عزیزمان است که باید این آرزو را به گور ببرد.