مردم از نمایش های کودک و نوجوان استقبال می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره سعادتی، هنرمند نمایش کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: من ۵ سالی است در البرز در زمینه هنرهای نمایشی فعالیت می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: بسیاری از مفاهیم و آموزه های مذهبی را می توان با زبان هنر به نسل آینده منتقل کرد.
,
 
,
سعادتی افزود: من کارشناسی ارشد هنر نمایش از دانشگاه آزاد دارم و همیشه فعالیت در عرصه هنر جزو علایقم بود.
,
 
,
این هنرمند تصریح کرد: این همیشه برای من دغدغه بود تا اینکه یک روز به مسجد محل رفتم و بچه هایی را با این استعداد پیدا کردم.
,
 
,
وی گفت: موضوع را با امام جماعت و هیئت امنای مسجد مطرح کردم و به شدت استقبال کردند، بنابراین طی فراخوانی در کانال مسجد علاقمندان به بازی کردن در تئاتر را در مسجد جمع کردم.
,
 
,
سعادتی ادامه داد: با یک تست کوتاه از علاقمندان حاضر در مسجد امتحان بازیگری گرفتم و توانستم ۵ استعداد را شناسایی کنم و با همین ۵ نفر کار را شروع کردم.
,
 
,
این هنرمند افزود: باید ابتدا این استعدادها را با نمایش عجین می کردم بنابراین هفته ای یک بار برای دیدن نمایش به تئاتر شهر کرج و تهران می رفتیم تا بچه ها با این هنر ارتباط بگیرند.
,
 
,
وی تاکید کرد: وقتی آن علاقه در بچه ها شکوفا شد، تمرین ها را شروع کردم و بعد از حدود ۷ ماه توانستیم یک نمایش ۷ دقیقه ای را برای اجرا در مسجد آماده و اجرا کنیم.
,
 
,
سعادتی گفت: استقبال بی نظیر بود و ما توانستیم ۵ شب در مسجد خودمان و ۵ شب در مسجدهای همجوار، نمایش را با موضوع احترام به والدین اجرا کنیم.
,
 
,
این هنرمند ادامه داد: اجرای موفق ما در نمایش اول باعث جذب علاقمندان بیشتر و گسترش گروه شد و الان دو گروه کودک و یک گروه نوجوان در حوزه نمایش داریم و در مناسب های مذهبی مختلف در مسجد اجرا می کنیم.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم از نمایش کودک و نوجوان بسیار استقبال می کنند و من این مهم را در عمل دیدم، امیدوارم بستر اجرای نمایش برای گروه ما نیز در سطح استان فراهم شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
زهره سعادتی گفت: مردم از نمایش کودک و نوجوان بسیار استقبال می کنند و امیدوارم بستر اجرای نمایش برای گروه ما نیز در سطح استان فراهم شود.