پشت پرده اغتشاشات کشورهای استکبار بود؛ سعودی اینترنشال رسانه ضد حقوق بشر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  “علی اکبر بسطامی”،  نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در پشت پرده اغتشاشات اخیر در ایران برخی کشورها ، گروهک های تروریستی و رسانه ها هستند که باید مورد پیگری قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: در میان رسانه سعودی اینترنشنال در راستای اهداف سعودی بیشتر نقش آفرینی کرد و تمام تمرکز خود را به ناآرامی ها درایران متمرکز کرد و چهر واقعی خود را نشان داد.

,

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد : انتشار صوت مجری سعودی اینترنشنال نشان دهنده هدف آن ها برای ایجاد اغتشاش و به تمسخر گرفتن و زیرسئوال تمامی اصول حرفه ای در رسانه است ، البته سعودی ها در حوزه حقوق بشر سابقه درخشانی ندارند و انواع جنایت های ضد بشری را مرتکب شده که در آینده شاهد نتیجه اعمال آن ها خواهیم بود.

,

بسطامی در ادامه گفت: باید توجه داشت که اغتشاشات ایران با حمایت چندین کشوردر سطح دنیا وبه خصوص کشورهای استکباری صورت گرفت که تمام امکانات و تجهیزات خود را دراین راستا به کار گرفته و هزینه میلیاردی برای آن در نظر گرفته شد.

,

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران با هوشمندی توطئه ها را خنثی کرده و به دنیا نشان دادند که چهره واقعی استکبار را شناخته و هیچ گاه فریب آن ها را نمی خورند و وطن خود را دوست دارند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: پشت پرده اغتشاشات کشورهای استکباری بودند که رسانه سعودی اینترنشال در بیشترین نقش را برای ایجاد ناامنی درایران داشتند.