جزئیات برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در تهران بزرگ
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ سازمان فضای مجازی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج را برگزار کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
محمد نوروزی دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار تهران پرس در این باره عنوان کرد: چهارمین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ، از روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه تا جمعه ۲۷ آبان ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.  
,
 
,
وی افزود: هدف از برگزاری این دوره از رویداد، شناسایی نخبگان در سه محور پویانمایی، بازی‌های موبایلی و نرم افزار‌های موبایلی در قالب ۴۸ ساعته است.  
,
 
,
نوروزی بیان کرد: عموم تهرانی‌های علاقه‌مند و توانمند در بخش‌های اعلامی، بدون محدودیت سنی با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های اقشار بسیج تهران بزرگ برای شرکت در این رویداد ثبت نام نمودند.  
,
 
,
دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ درباره جوایز این دوره از رویداد نیز گفت: در سه بخش پویانمایی، بازی‌های موبایلی و نرم افزار‌های موبایلی؛ جوایز درنظر گرفته شده برای تیم اول ۲۵۰ میلیون ریال، تیم دوم ۱۵۰ میلیون ریال و تیم سوم ۱۰۰ میلیون ریال است.
,
 
,
نوروزی با بیان اینکه برگزیدگان این دوره از رویداد، به مرحله کشوری راه خواهند یافت، تاکید کرد: به جز نفرات برتر اول تا سوم، در قسمت نوجوانان تهران از افراد برتر نیز با اهدای تندیس تجلیل به عمل می‌آید و از آن‌ها حمایت خواهد شد.
]
دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ گفت: چهارمین مرحله استانی رویداد سر‌ای تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ، با هدف شناسایی نخبگان در سه محور پویانمایی، بازی‌های موبایلی و نرم افزار‌های موبایلی از روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه تا جمعه ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود.