توجه به حوزه فناوری یکی از مسیرهای کارآفرینی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، عین‌الله حاتمی، جانشین فرماندهی و مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نخستین رویداد سرمایه گذاری سلامت در استان اظهار داشت: برگزاری رویداد ملی سلامت و فناوری در خراسان شمالی، افتخاری برای استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی برای حل مسائل نیاز به برنامه داریم، گفت: در این استان نرخ بیکاری نزدیک به 11 درصد است اما با تحلیل های انجام شده مشخص شده که 27 هزار نیروی آماده به کار و نیازمند اشتغال در استان وجود دارد.

,

حاتمی اضافه کرد: اگر بخواهیم میزان بیکاری را در استان کاهش دهیم، باید سالانه چهار هزار شغل ایجاد کنیم که قطعا ایجاد این میزان اشتغال نیاز به برنامه دارد.

,

جانشین فرماندهی و مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: امروزه در دنیا برای ایجاد شغل، توجه ها به سمت استفاده از فناوری اطلاعات است و مانند قبل تاکید بر ایجاد و راه اندازی کارخانه های بزرگ مدنظر نیست، زیرا براساس آمار در خراسان شمالی صنایع تنها چهار درصد از اشتغال جامعه را به خود اختصاص داده اند.

,

این مقام مسئول یادآور شد: برای آینده ایران و استان و ایجاد کارآفرینی یکی از مسیرها، توجه ویژه به حوزه فناوری است، زیرا فناوری در حوزه های مختلف می تواند به کمک حل مسائل بیاید.

,

جانشین فرماندهی و مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهایی از این قبیل می تواند به تولید و ایجاد اشتغال برسد که باعث پیشرفت های قابل توجهی در جامعه خواهد بود.

,

حاتمی با بیان اینکه سلامت یکی از اولویت های اساسی کشور و مردم است، گفت: مجموعه سپاه و بسیج در خراسان شمالی در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان است تا بتوانیم با مشارکت شاخص های سلامت را در استان ارتقا دهیم.

,

انتهای پیام/

]
عین الله حاتمی با بیان اینکه یکی از مسیرهای ایجاد کارآفرینی، توجه ویژه به حوزه فناوری است، گفت: فناوری در حوزه های مختلف می تواند به کمک حل مسائل بیاید.