مراسم ازدواج ۱۰۵دانشجو اسفندماه در بوشهر برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس حجت‌الاسلام رضا جمالی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر  در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تاکنون 150 زوج در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند اظهار داشت: مراسم ازدواج این دانشجویان اسفند ماه امسال تعیین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

حجت‌الاسلام جمالی با اشاره به تسهیلاتی که این نهاد برای زوج‌های دانشجو در نظر گرفته است تصریح کرد: تاکنون برای 104 زوج با مشارکت خیران جهیزیه تأمین و 70 میلیون تومان برای هر زوج در نظر گرفته شده که 26 میلیون تومان آن زوجین پرداخت می‌کنند.

,

این مقام مسئول از تأمین اعتبارات لازم برای خرید جهیزیه زوجین دانشگاه‌های استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: در این راستا خیران در تأمین جهیزیه این زوج‌ها به ارزش 7 میلیارد تومان مشارکت کرده‌اند.

,

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر پرداخت وام بدون بهره به مبلغ 100 میلیون تومان برای هر زوج را از دیگر تسهیلات فراهم شده برای زوج‌های دانشجویی استان اعلام کرد و بیان کرد: برای تأمین مسکن زوج‌های دانشگاه خلیج‌فارس اقدامات مهمی انجام شده که با بودجه مصوب منازل نیروی دریایی ارتش بازسازی و در اختیار زوج‌ها قرار می‌گیرد.

,

وی اعزام زوج‌ها به مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: ازدواج به هنگام، آگاهانه، پایدار و ساده ویژه دانشجویان مورد توجه قرار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام جمالی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰ زوج در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند گفت: مراسم ازدواج این دانشجویان اسفند ماه امسال تعیین شده است.