پیکر شهید «میلاد بیرانوند» در بروجرد تشییع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور بروجرد امروز سه شنبه پیکر شهید میلاد بیرانوند از ماموران نیروی انتظامی در بروجرد تشییع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در مراسم تشییع شهید بیرانوند اظهار داشت: شهیدان امنیت، در راه حفظ امنیت جان خود را فدا می‌کنند و بر گردن همه ما حق بزرگی دارند که ما هم وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

,

وی افزود: در اغتشاشات اخیر بسیاری از معاندان و ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی اقدام کردند و همه دشمنی دشمنان به این برمی‌گردد که آنها تاب دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند و از همین رو به دنبال توطئه هستند تا بتوانند کشور را ناامن کنند.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: امروز ایران در صنعت موشکی در جهان قدرتمند است و همین پیشرفت‌ها دشمن را عصبانی کرده است، همچنین ایران طی این سال‌ها در برابر استکبار ایستاده و اجاره نمی‌دهد توطئه های آنان از جمله تجزیه رخ دهد.

,

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر برخی افراد فریب خورده همنوا و همصدا با دشمنان شدند و برای نا امن کردن کشور دست به توطئه‌هایی زدند ولی دشمنان بدانند تا روحیه شهادت طلبی در این کشور وجود دارد آنان هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسند.

,

استواریکم شهید بیرانوند صبح روز ۲۹ آبان ماه توسط سارقان به فیض شهادت نائل آمد و پیکر شهید امروز در بروجرد تشییع و برای خاکسپاری به آرامستان روستای قلعه علی بخش چغابل، بیرانشهر منتقل شد.

,

انتهای پیام/

]
پیکر شهید میلاد بیرانوند با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور بروجرد تشییع شد.