اعلام آمادگی سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مشکلات پژوهشگاه رویان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح‌الله خدائیان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در راستای نظارت بر اجرای شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، بازدیدهای مختلفی را از شرکت‌‎های مختلف داشته است، در ادامه این بازدیدها در پژوهشگاه رویان حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در جمع مدیران این پژوهشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سعید کاظمی‌آشتیانی؛ مؤسس پژوهشگاه رویان، از اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران ابراز خشنودی کرد.

,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب ایجاد اعتماد به نفس در جوانان و تحقق «ما می‌توانیم» شد، افزود: دشمنان به دلیل دستاوردهای بی‌نظیر و چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، به انحای گوناگون در حال تهدید و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از سرعت پیشرفت‌های علمی، صنعتی و فناوری کشورمان هستند که به لطف خدا ناکام مانده و ناکام خواهند ماند.

,

خدائیان با اشاره به تلاش نظام سلطه برای تصویرسازی نادرست از وضعیت کشورمان، خطاب به مسئولان پژوهشگاه رویان تاکید کرد که به صورت هنرمندانه، اقدامات و دستاوردهای این پژوهشگاه را در سطح کشور و جهان به تصویر بکشند تا علاوه بر آگاهی هموطنان از خدمات ارائه شده، جهانیان نیز از این پیشرفت‌ها مطلع شوند.

,

وی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با صدها نفر از مردم اصفهان مبنی بر تلاش برای پیشرفت در همه عرصه‌های علمی، هنری، اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و معنوی، اظهار کرد: پژوهشگاه رویان باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی صحیح، نقش و جایگاه مهمی در گسترش مرزهای دانش بشری در سطح جهان داشته باشد.

,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تشریح اقدامات این سازمان در حوزه نظارت بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به نقش پژوهشگاه رویان در فرزندآوری و تحقق اهداف سیاست‌های جمعیتی کشور اشاره کرد و گفت: این پژوهشگاه نقش مهمی در فرزندآوری زوجین نابارور و احیای زندگی آنها دارد و این موضوع خدمت بزرگی است که باید تبیین و پاس داشته شود.

,

خدائیان همچنین آمادگی سازمان بازرسی برای کمک به پژوهشگاه رویان و رفع مشکلات و موانع موجود را اعلام کرد.

,

بنا بر این گزارش؛ در ابتدای این نشست عبدالحسین شاهوردی؛ رئیس پژوهشگاه رویان و حسین بهاروند؛ رئیس پژوهشکده سلول‌های بنیادی این پژوهشگاه به تشریح اقدامات و دستاوردهای رویان در حوزه‌های مختلف پرداختند و مسائل و موانع پیش رو را مطرح کردند.

]
رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مشکلات و ‌موانع موجود مرکز پیشرفته محصولات سلولی پژوهشگاه رویان اعلام آمادگی کرد.