برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در خلیل آباد / جوانان باید برای تحقق جنبه های مردم سالاری دینی نقش آفرینی کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمدحسن مقدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: امروزه با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، جهاد تبیین بر عهده رسانه ها است و دشمن بیش از هر زمانی تلاش می کند تا رسانه ها را با خود همراه کند ولی اکثر رسانه ها انقلابی عمل کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه هفته بسیج هم فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و خدمات بسیج و ظرفیت های تشکیلات مردم پایه بسیج برای مردم است، خاطرنشان کرد: بسیجیان همیشه در تمام صحنه ها و سختی ها پای نظام و انقلاب ایستاده اند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی به دلیل تحریم و عملکرد برخی از مسئولان وجود دارد و باید برطرف شود ولی بین اعتراض و اغتشاش تفاوت وجود دارد، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا مردم به ویژه جوانان در عرصه های مختلف برای تحقق جنبه های مردم سالاری دینی نقش آفرینی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج همچنین فرصت مناسبی برای یادآوری و گرامیداشت فداکاری ها و جانفشانی های افرادی است که در این راه ایستادند و برای پیروزی انقلاب اسلامی از خون و جانشان گذشتند، اذعان کرد: برنامه های هفته بسیج در سال جاری با عنوان " بسیج خدمتگزار ملت ایران" برگزار می شود.

,

مقدم با بیان اینکه بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خلیل آباد برنامه ریزی و در حال اجرا است، عنوان کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهداء، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری یادواره های شهدای محله، خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج، رزمایش گروه های جهادی و اعزام به مناطق محروم، ویزیت رایگان و... از جمله این برنامه ها خواهد بود.

,

وی همچنین تشریح کرد: برگزاری نشست های روشنگری، حضور میقات صالحین بسیجیان در نماز جمعه شهرستان، آیین اهدای خون توسط بسیجیان، رزمایش مواسات و کمک مومنانه و... از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
سرهنگ مقدم با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری باید جوانان در عرصه های مختلف برای تحقق جنبه های مردم سالاری دینی نقش آفرینی کنند، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خلیل آباد برگزار می شود.