ویژه دیده شدن کرمانشاه در بازار سرمایه کمک به اشتغال استان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، بهمن امیری مقدم پنج شنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به برگزاری اولین همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور اظهار داشت: امیدواریم بازخورد این همایش را به شکل مناسبی در استان ببینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

استاندار کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه تعداد شرکت های دانش بنیان کم است اما این شرکت ها پویا هستند و با توجه به نگاه مقام معظم رهبری باید به این شرکت ها توجه ویژه کرد.

,

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی خارج از نوبت به شرکت های استان برای ورود به بورس خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه استانی ست که به دلیل جنگ و زلزله و ... دچار عقب افتادگی های زیادی شد و پذیرش این شرکت ها کمکی به اشتغال و اقتصاد استان است.

,

امیری مقدم عنوان کرد: باید پنل خوبی برای فرهنگسازی و آموزش در زمینه سواد مالی در استان با استفاده از ظرفیت های موجود دستگاه ها، سازمانها و نهادها طراحی شود.

,

مدیر ارشد استان تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان توجه ویژه ای به واحدهای زودبازده شده است تا اشتغالزایی سریعتری صورت گیرد؛ در صنعت اشتغالزایی سنگین و هزینه بالایی دارد و علاوه بر توجه به این بخش باید در زمینه راه اندازی مشاغل خرد و زودبازده را فراهم کرد.

,

‌وی گفت: امیدواریم مصوبات این سفر اجرایی و عملی باشد و در این فرصت بتوانیم گامی در جهت پیشرفت و اعتلای استان باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
بهمن امیری مقدم بر لزوم ویژه دیده شدن استان کرمانشاه در بازار سرمایه تاکید کرد.