پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران، گفت: نظام نوین جهانی در حال شکل گیری است. قدرت از غرب در حال انتقال به شرق عالم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: قدرت علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی در غرب عالم در حال انتقال به شرق است و در قلب آسیا، ایران عزیز با یک گفتمان تمدنی و جذاب، پرچمدار تولید تمدن نوین اسلامی است و با عبور از مرحله دولت سازی و جامعه پردازی و نیل به مرحله تمدن سازی قرار دارد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بعد از رنسانس که شاهد خلق مکاتب کاذب غربی بودیم و جذابیت‌های کاذبی را برای ملت‌های جهان ایجاد کردند، بیش از سه قرن توانستند دنیا را بفریبند و با سوار شدن بر قدرت اقتصادی برآمده از چپاول و غارت ملت‌های تحت سلطه نظام‌های مورد نظر خود را در دنیا ایجاد کردند و مردم کشورها را تحت سیطره و ظلم و استعمار و استثمار خود قرار دهند.

,

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز فروپاشی این روند بود. پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد. امام و ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر دادند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: امروز نظام سلطه و در رأس آن آمریکا با داشتن قدرت نظامی بالا و قدرت اقتصادی قابل توجه، فاقد توانایی اعمال قدرت در مناطق خارج از آمریکا هستند، به همین دلیل آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.

,

در غرب گفتمانی برای عرضه به بشریت وجود ندارد

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گفتمان لیبرال دموکراسی به عنوان آخرین گفتمان تمدن غرب فاقد جذابیت برای ملت‌های دنیا شده است، گفت: امروز در غرب گفتمانی برای عرضه به بشریت وجود ندارد، از طرفی دیگر با پیروزی انقلاب یک گفتمان با پرچمداری ملت بزرگ ایران در سطح دنیا انتشار پیدا کرد.

,

وی تاکید کرد: فتنه‌ای که این روزها سازمان سیا و موساد آن را مدیریت کرد و با به کارگیری همه ظرفیت‌ها در دنیا و با بکارگیری سازمان‌های جاسوسی با تمرکز بر اغتشاش در مناطق غربی کشور، خواستند به زعم خود مسیر این گفتمان را مسدود کنند و تصور می‌کردند با تلاش‌های مذبوحانه جاسوسی خواهند توانست مسیر یک ملت بزرگ را متوقف کنند را دیدید و دیدید ملت ایران چگونه مقابل این توطئه ایستاد. فرزندان اسلام با دست خالی و بدون سلاح در مقابل این توطئه ایستادند و این توطئه شکست خورد.

,

سردار سلیمانی تاکید کرد: بسیج پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است و تفکر بسیجی در کشور ما حکم‌فرماست و ما امروز دارای ملت بسیجی هستیم. بسیجیان پرچمداران تفکر بسیجی در بین ملت ایران و حاملان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند. دنیا باید بداند با وجود مردمی بسیجی و شکل‌گیری جبهه مقاومت و در گام دوم انقلاب، شاهد خلق پیروزی انقلاب و ساقط شدن رژیم منحوس کودک‌کش اسرائیل خواهیم بود.

]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.