بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است / بسیج و بسیجی سد محکمی در برای توطئه های دشمنان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن گرامیداشت ایام مرتبط با هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجیان شهرستان کاشمر در همه برنامه ها، مناسبت ها و عرصه های مختلف حضور فعال دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بسیج یادگار درخشان امام راحل و مظهر اقتدار ملی است، خاطرنشان کرد: بسیاری از پیشرفت هایی که امروز شاهد آن هستیم مرهون بسیج، بسیجی و تفکر بسیجی هستیم که از آن می توان به عنوان یک دستاورد بزرگ و ذخیره عظیم برای انقلاب یاد کرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال بی اثر کردن این ثروت یا نابود کردن آن هستند، تصریح کرد: بسیج سپر بلای تمام حوادث سهمگین و خطرناک و متوقف کننده تمام سیاست های دشمنان و استکبار جهانی علیه ایران است.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: در هفته ها و ماه های گذشته که یک جنگ ترکیبی بزرگی با حضور تمام شیاطین علیه نظام و انقلاب در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با هدف براندازی رقم خورد باز هم تفکر بسیج و بسیجی است که در مقابل این توطئه ها ایستادگی کرد.

,

یعقوبیان با اشاره به اینکه این توطئه ها و فتنه ها نیز در اتاق فکر استکبار رقم خورد و بسیج، بسیجی و ملت بصیر ایران اسلامی، سد محکمی در برابر این توطئه ها بودند، عنوان کرد: تقسیم کاری بین منافقین، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان صورت گرفته بود و با کلید واژه ای با عنوان زن، جوان و نوجوان تعیین کرده بودند که این گروهک ها در میدان و آمریکا در فضای مجازی سازماندهی کنند.

,

وی با بیان اینکه دشمنان در برخی از مسائل به خصوص در بحث گمراه کردن از طریق فضای مجازی استفاده های زیادی انجام دادند، تشریح کرد: در طول 4 دهه گذشته انقلاب شاهد فتنه هایی علیه جمهوری اسلامی ایران بوده ایم و بارها و بارها از این فتنه ها عبور کرده ایم و بساط این شرارت ها هم جمع خواهد شد ولی لازمه آن داشتن تفکر بسیجی است.

,

وی با تاکید بر اینکه دشمن دلسوز ما نیست و به دنبال برهم زدن ثبات کشور و تجزیه کشور و زیر سوال رفتن اقتدار ایران قوی است، بیان کرد: ایجاد فتنه در داخل کشور و استفاده از برخی از جوانان به عنوان پیاده نظام از جمله اهداف دشمنان است و باید ما در مباحث مختلف بیش از این مراقب باشیم تا توطئه ها خنثی شود.

,

انتهای پیام/

]
یعقوبیان با بیان اینکه تفکر بسیج و بسیجی در هفته و ماه های اخیر در مقابل این توطئه ها ایستادگی کرد، گفت: بسیاری از پیشرفت هایی که امروز شاهد آن هستیم مرهون بسیج، بسیجی و تفکر بسیجی هستیم که از آن می توان به عنوان یک دستاورد بزرگ و ذخیره عظیم برای انقلاب یاد کرد.