نباید اجازه دهیم افکار جوانانمان تحت تأثیر تیرهای سم آلود دشمنان در فضای مجازی قرار گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع با اشاره به اهمیت بهره‌گیری نسل جوان از فرهنگ و تفکر بسیجی اظهار داشت: بسیجی حقیقی تابع ولایت و امام زمانش است و این مسیر نورانی را تا خط سرخ شهادت ادامه می‌دهد؛ همانگونه که یاران امام حسین (ع) تا آخرین نفس از جبهه حق در برابر جبهه نفاق دفاع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار فرحی با تاکید بر اینکه بسیجی باید به سلاح تقوا و ورع مجهز باشد، افزود: انسان در سایه تقوا تحت حمایت و نصرت الهی قرار می‌گیرد و کسی را که پروردگار پشتیبانی کند، قطعاً پیروزی با او همراه است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه شناخت، آگاهی و بصیرت در پرتو رعایت دستورات الهی و تقوا حاصل می‌شود، تصریح کرد: به استناد آیات قرآن کریم هر کسی که تقوا پیشه کند پروردگار به او قدرت تشخیص و شناخت حق از باطل را می‌دهد؛ از این‌رو ریشه بصیرت در تقوا نهفته است.
,
 
,
سردار فرحی با اشاره به اثرگذاری ایمان در تشخیص جبهه حق از باطل، بیان داشت: انسان مؤمن در فضای غبارآلود دوقطبی و مواجه با فتنه‌ها به مدد الهی می‌تواند حق را از باطل تشخیص دهند و مسیر صحیح را انتخاب نماید.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی راهبرد مقابله با جنگ شناختی و همه جانبه‌ای است که دشمنان علیه ایران اسلامی به راه انداخته‌اند، گفت: تفکر بسیجی به واقع ریشه در نهضت عاشورا دارد و این فرهنگ عاشورا است که به ما یاد می‌دهد که تابع محض ولایت باشیم و در این مسیر از همه تعلقات خود بگذریم.
,
 
,
جانشین وزیر دفاع با اشاره به اینکه همه زمین کربلا و همه روزها عاشورا است، گفت: عرصه حق و باطل همواره وجود داشته و در جریان است و انسان باید همواره جایگاه خود را در این عرصه پیدا کند و یاور امام زمان (ع) و، ولی زمانش باشد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی امروز باید، ولی زمانش را بشناسد و در وسط میدان و در کنار امام خود باشد و با یزیدیان زمان مقابله کند.
,
 
,
سردار فرحی با اشاره به اینکه صورت و ماهیت جنگ ترکیبی با جنگ نظامی متفاوت است، افزود: امروز خاکریزهای جنگ ترکیبی اذهان و افکار جوانان ما است، که دشمن در بستر فضای مجازی آن را هدف قرار داده و به دنبال تصرف آن است؛ از این‌رو ما باید خود را متناسب با نبرد در این میدان مجهز و آماده کنیم و اجازه ندهیم افکار جوانانمان تحت تأثیر تیرهای سم آلود دشمنان در فضای مجازی قرار گیرد.
,
 
,
جانشین وزیر دفاع تصریح کرد: امروز جبهه استکباری تحت آموزه‌های پست مدرنیسم، جنگ فوق مدرن را در تمامی ابعاد علیه ما آغاز کرده است.
,
 
,
سردار فرحی تفکر و روحیه بسیجی را برگرفته از نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از مکتب شهادت و تبعیت از مؤلفه‌های نهضت عاشورا، می‌تواند ما را در نبرد با گزاره‌های مکتب استکباری پست مدرنیسم به پیروزی رساند.
,
 
,
وی در پایان با بیان اینکه شما بسیجیان باید پیشتازان صنعت دفاعی کشور باشید، یادآور شد: بسیجی باید پر تحرک، پرکار در راه حق باشد و از گام نهادن در دستیابی به اهداف بزرگ واهمه نداشته باشد؛ چراکه ایستادگی و اخلاص و در یک کلام بسیجی بودن رمز موفقیت شهدای بزرگی، چون فخری‌زاده ها، احمدی روشن‌ها، علی محمدی‌ها و… بوده است.
]
جانشین وزیر دفاع گفت: امروز خاکریزهای جنگ ترکیبی اذهان و افکار جوانان ما است، که دشمن در بستر فضای مجازی آن را هدف قرار داده و به دنبال تصرف آن است؛ از این‌رو ما باید خود را متناسب با نبرد در این میدان مجهز و آماده کنیم و اجازه ندهیم افکار جوانانمان تحت تأثیر تیرهای سم آلود دشمنان در فضای مجازی قرار گیرد.