«سوگواره یاس نبوی» در ۶۰ امامزاده لرستان اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در نظر گرفته شده که یکی از برنامه‌ها، طرح سوگواره یاس نبوی است که در ۶۰ امامزاده لرستان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در دهه اول و دهه دوم برنامه‌های مختلفی در امامزادگان برگزار می‌شود ولی بیشتر برنامه‌ها در امامزادگان شاخص است که این برنامه‌ها شامل سخنرانی، روضه‌خوانی، مداحی و برنامه‌های فرهنگی می‌باشد.

,

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای این ایام در نظر گرفته شده، اعزام مبلغ به مدارس و کلاس‌ها است که در مورد مسائل اعتقادی با محوریت ایام فاطمیه صحبت می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام عباس‌زاده عنوان کرد: راه‌اندازی کاروان‌های عزاداری از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام فاطمیه برگزار می‌شود که هیات‌های مذهبی در اجرای این برنامه مشارکت می‌کنند.

,

وی با اشاره به اعزام ۵۰ مبلغ گفت: در هر یک از بقاع متبرکه ۲۰ برنامه مختلف برگزار می‌شود و مبلغان اعزامی اجرای برخی از برنامه‌ها مانند سخنرانی و پاسخ به سوالات و شبهات را بر عهده دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام عباس‌زاده با اشاره به اعزام ۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان، گفت: «سوگواره یاس نبوی» در ۶۰ امامزاده لرستان اجرا می‌شود.