انتقادات ادامه دار فرماندار ملایر به صدا و سیمای استان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ دارا بودن دو برند جهانی انگور و منبت، شهر ملی مروار بافی، ظرفیت های ویژه در زمینه های کشمش و انگور، داشتن دو نماینده در مجلس شورای اسلامی، نیروی انسانی قوی و کارخانجات بزرگی همچون بافتینه، بافستان، معدن سرمک، فروسیلیس و کیان کرد که دارای محصولاتی بی نظیر در کشور هستند و داشتن معادن متعدد بخصوص در بخش سیلیس  ملایر را به قطب های اقتصادی، تولیدی و اجتماعی در استان و کشور تبدیل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان, .,

داشتن ظرفیت های بخصوص باعث شده که یکی از انتظارات همیشگی مردم و مسئولین توجه ویژه به این شهرستان در صدا و سیما باشد.

, .,

سال های سال است که مسئولین مختلف  ملایر از عدم توجه صدا و سیما به شهرستان گلایه دارند و این مسئله بار دیگر  در آخرین نشست شورای اداری شهرستان ملایر  توسط فرماندار عنوان شد.

, .,

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در این نشست با انتقاد از عدم توجه به ملایر در صدا و سیما  اظهار کرد: از مدیریت صدا و سیما استان گلایه داریم و سال هاست در حق ملایر ظلم شده است.

, .,

وی افزود: سهم ملایر از صدا و سیما چه قدر است و چقدر برنامه های ملایر پوشش داده می شود.

, .,

اسماعیلی گفت: ده ها سال است که در حق ملایر ظلم می شود و بارها در جلسات بیان شده است که از ملایر در صدا و سیمای حمایت می شود اما حرف ها در جلسات با عمل متفاوت است.

, .,

وی به به کارگیری تیم  متخصص در ملایر تاکید کرد و گفت: ملایر شهری بزرگ، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و کشاورزی است که در بخش های مختلف سرآمد است  و انتظار مردم ملایر اصلاح وضع موجود است.

, .,

فرماندار ملایر تاکید کرد: هشت فرماندار ملایر در جلسات این مسئله را بیان کرده اند که در صورت جلسات مختلف این امر بیان شده است.

, .,

با قدری جست و جو در اینترنت در می یابیم که فرمانداران و مسئولین ملایر بارها به عملکرد صدا و سیما انتقاداتی داشته اند که در این بین حسن خیریانپور، مصطفی آزادبخت، باب الله فتحی و عبدالعظیم رضایی انتقادات تندتری داشته اند.

, .,

انتقاد از وضعیت عملکرد صدا و سیمای استان همدان فقط محدود به فرمانداران نبوده و نماینده های ملایر در ادوار مختلف و حتی فرماندهان سپاه ملایر نیز این انتقادت را مطرح کرده اند.

, .,

در برهه ای پس از انتقادات فراوان به صدا و سیمای استان به همت دانشگاه آزاد اسلامی ملایر و جمعی از جوانان خوش ذوق شهرستان، ملایر صاحب یک برنامه ثابت به نام”مثبت ملایر” در شبکه استانی شد اما این برنامه نیز خیلی زود با تعطیلی همراه شد.

, .,

در این بین اما نکته قابل توجه در این در ماه های اخیر  عدم حضور نیروی رسمی صدا و سیمای استان همدان در ملایر  است و پس از انتقال عباس مهدوی به استان جایگاه خبرنگار صدا و سیمای استان در ملایر خالی ماند و ماه ها است که هنور این مسئله تعیین تکلیف نشده است و خلاءاین جایگاه به جد در شهرستان حس می شود.

, .,

در روزهایی که نقش رسانه ها به جد بر افکار عمومی دیده می شود ضعف در این بخش باعث لطمه شدید به مسئله فرهنگ در کشور می شود و باید گفت که نقش صدا و سیما در این بین بسیار مهم است هر چه برنامه و محتوای بومی موفق تری در هر شهرستان ساخته شود مردم توجه و اعتماد بیشتری به صدا و سیما و برنامه های آن می کنند.

, .,

در عصری که بارها مسئله جهاد تبیین از تریبون های مختلف بیان شده قطعا یکی از اصلی ترین آنها تلویزیون و رسانه ملی است که باید ویژه تر به این امر توجه کند.

, .,

در پایان باید گفت که  چرا پس از انتقادات فراوان در دوره های گذشته باز هم فرماندار ملایر از عملکرد مدیر صدا و سیمای استان گلایه می کند و مسئولین استانی توجهی به این امر ندارند! و شاهد عدم توجه به این انتقادات هستیم،  مسئله ای است که باید از مدیریت استان پاسخگوی آن باشد.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
ملایر به عنوان دومین شهرستان استان همدان شناخته می شود که دارای جایگاه ویژه ای در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، کشاورزی، ورزشی و اقتصادی است.