ووشو جوانان قهرمانی جهان| از نقره نازنین بازدار تا برد قاطع تمامی سانداکاران در روز نخست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو ، هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از امروز (سه‌شنبه) در شهر تانگرانگ اندونزی آغاز شد و ملی‌پوشان پسر و دختر ایران که با حمایت «شرکت پرداخت الکترونیک سداد» اعزام شده‌اند، به مصاف حریفان خود رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در روز نخست این مسابقات نتایج زیر به دست آمد:

,

در بخش تالوی دختران، نازنین بازدار در نانچوان به اجرای فرم پرداخت و در نهایت موفق با نمره ۹.۱۳ به مدال نقره این پیکارها دست یابد. در این ماده ورزشکاری از چین به مقام نخست دست یافت و نماینده هنگ‌کنگ نیز سوم شد. این نخستین مدال کاروان ووشوی ایران‌‌ در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است.

,

*در ساندا دختران و در وزن ۵۲- کیلوگرم کیانا بیابانی در دور نخست با "دیویاناشی" نماینده کشور هند مبارزه کرد و مقابل این حریف به پیروزی رسید. بیابانی در مرحله دوم این مسابقات با "زهرا واهانا" از اندونزی دیدار خواهد کرد.

,

*در وزن ۵۶- کیلوگرم ساندا دختران نیز دیانا رحیمی در نخستین مبارزه خود مقابل "یینگ هِ اونگ" از هنگ‌کنگ برنده شد. رحیمی در مرحله بعدی با "پوسپا آناستاسیا" از اندونزی مبارزه می‌کند.

,

*درساندا پسران و در وزن ۵۲- کیلوگرم نیز، محمد عرفان مقدم در نخستین مبارزه به مصاف «ریزکی» از اندونزی رفت و مقابل این حریف به برتری رسید. مقدم در دومین مبارزه به مصاف برنده جدال نمایندگان اردن و مصر خواهد رفت.

,

* امیرحسین همتی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان، در گام نخست مقابل «تسنیم ایسلام» از بنگلادش به برتری دست یافت و راهی مرحله بعدی شد. همتی در دومین مبارزه با برنده دیدار نمایندگان گرجستان و رومانی جدال می‌کند.

,

* سهیل موسوی ملی‌پوش وزن ۷۵- کیلوگرم کشورمان، «ولادیسلاو پشتنیک» از اوکراین را شکست داد و گام به مرحله دوم گذاشت. موسوی در مرحله دوم باید با «محمد سیف» از تونس پیکار کند.

,

* رضا خورشیدی ملی‌پوش ایران در وزن ۷۵- کیلوگرم کشورمان، در نخستین دیدار خود مقابل «سوپوترا» از هند مبارزه کرد و به برتری دست یافت. خورشیدی در دور بعدی به مصاف «ده‌ژسوس» از برزیل می‌رود.

,

روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد.

,

 

]
در روز نخست مسابقات ووشو جوانان قهرمانی جهان علاوه بر مدال نقره نازنین بازدار، تمامی سانداکاران کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.