جهاد تبیین در جنگ شناختی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ جهاد تبیین موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

به تعبیر رهبر معظم انقلاب «جهاد تبیین یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که میتواند[باید اقدام کند]» خطابی عمومی که همه افراد جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران، مخاطب آن هستند و می توانند ایفای نقش کنند؛ اگرچه مسئولین در این زمینه وظایف سنگین‌تری بر دوش دارند.

,

 در این جنگ دشمن شناخت انسان را نسبت به وقایع پیرامون هدف قرار داده و با دروغ پردازی و انتشار اخبار نادرست، شناخت و درک او را نسبت به وقایع و حوادث مختل کرده و از این طریق و با از بین بردن اعتماد نسبت به حاکمیت، ناامیدسازی، ناکارآمدنمایی و زیر سوال بردن اعتقادات در جهت رسیدن به اهداف خود حرکت می کند.

,

تصویر واقعی از این جنگ شناختی تمام عیار را این روزها می توان در دروغ پردازی ها و انتشار روایت های نادرست از سوی دشمنان در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه های فارسی زبان خارج نشین به خوبی مشاهده کرد، جنگی که عوامل اصلی اغتشاشات با موج سواری بر این روایت های به دور از واقعیت و دروغ پردازی ها سعی کردند هدایت گر این ماجرا باشند.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمان جهاد تبیین خطابی عمومی است که همه افراد جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران، مخاطب آن هستند و می توانند ایفای نقش کنند