رئیس جمهور وارد فرودگاه بین المللی بیرجند شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، لحظاتی پیش آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور انقلابی و محبوب جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شد و مورد استقبال آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی و جمعی دیگر از مسئولان استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

خراسان جنوبی مقصد نخستین سفر از دور دوم سفرهای رئیس جمهور انتخاب شده و از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر دو روزه دیدار با مردم بیرجند در استادیوم آزادی، سفر به شهرستان های نهبندان و قاین است.

,

هر کدام از وزرا و معاون روئیس جمهور هم به برخی از شهرستان های استان سفر خواهند کرد.

,

قرار است در این سفر، سه طرح بزرگ با حضور رئیس جمهور افتتاح شود که این طرح ها نقش مهمی در اشتغال زایی خراسان جنوبی و رشد اقتصادی استان ایفا خواهد کرد.

,

راه اندازی واحد احیای مجتمع فولاد قائنات با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۴۵۰ نفر یکی از طرح هایی است که در این سفر افتتاح می شود.

,

افتتاح دو طرح کارخانه لاستیک سازی کویرتایر نیز از دیگر پروژه های افتتاحی است که یکی از این طرح ها دستگاه پیچیده تک مرحله ای لاستیک سازی است.

,

بهره برداری از بیست و سومین دستگاه پرس پخت تایر که ۷۸ هزار دلار ارزان تر از نمونه خارجی است نیز طرح دیگر قابل افتتاح است.

,

راه اندازی فاز ۲ تصفیه خانه فاضلاب بیرجند از دیگر طرح هایی است که در سفر آقای رئیسی به خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

,

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان نیز دیدار خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
هم اکنون آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور انقلابی و محبوب جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شد.