چه افتخاری بالاتر از این‌ که دست ولی امر مسلمین جهان بالای سر ملت ایران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آستان‌خبر، آیت‌الله محمدعلی امینیان بابیان اینکه دست‌های کوچک نظاره‌گر دست‌های بزرگ است افزود: اگر کارهایمان بر پایه اخلاص و قصد خلوص باشد موردعنایت ولی زمان خواهد بود و از برکات آن بهره‌مند خواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان‌خبر, آستان‌خبر, آستان‌خبر,

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر انجام‌وظیفه در امور حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: چه افتخاری بالاتر از این‌که دست ولی امر مسلمین بالای سر ملت ایران است و با عنایت الهی کارهای کشور به‌خوبی به انجام می‌رسد.

,

نماینده گیلان در خبرگان رهبری با تقدیر از کارهای خوب و چشمگیری که در حوزه‌های علمیه کشور به‌ویژه در گیلان انجام‌گرفته است اظهار کرد: از تلاش‌های حجت‌الاسلام لاکانی و دبیرخانه حوزه‌های علمیه گیلان که زحمات زیادی را برای مدارس علمیه استان تحمل می‌کنند تشکر می‌نماییم.

,

, , , , , , ,

در این دیدار دبیر حوزه‌های علمیه گیلان با اشاره به نشستی که صبح امروز با اساتید حوزه‌های گیلان و نشست مدیریتی حوزه‌های علمیه خواهند داشت گفت: آیات عظام فرحانی و نواب برای بررسی مشکلات و گره‌گشایی و رفع تنگناهای موجود به گیلان تشریف آوردند.

,

حجت‌الاسلام لاکانی افزود: یکی از برنامه‌های اساسی ما این است در شهرهای که حوزه علمیه ندارند سفیران هدایت را در آنجا داشته باشیم.

,

, , ,

آیت‌الله سید عبدالفتاح نواب با ابراز خرسندی از دیدار با آیت‌الله امینیان گفت: شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در برنامه‌های کاری خود سفر به تمام استان‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده است.

,

مسئول دبیرخانه و نماینده شورای حوزه‌های علمیه کشور افزود: تاکنون حوزه‌های علمیه بیش از 20 استان کشور حضور یافته را از نزدیک با مسائل و چالش‌های حوزه علمیه کشور آشنا و بازدید قراردادیم و در نشست‌هایی آن‌ها را موردبررسی قراردادیم.

,

, , ,

در ادامه رضا بابایی رئیس دفتر آیت‌الله امینیان گزارشی از حوزه‌های علمیه آستانه‌اشرفیه ارائه داده گفت: حوزه علمیه اهل‌بیت با 12 استاد ثابت که 9 استاد آن کد دارمی‌باشند وبا 64 طلبه تا پایان سطح یک به فراگیری علوم دینی مشغول می‌باشند که امیدواریم در سال جدید آن را به دو برابر افزایش دهیم.

,

افزود: حوزه علمیه اهل‌بیت با داشتن معاونت اجرایی، پژوهشی، تبلیغاتی و ...یکی از حوزه‌های برتر گیلان است و برای طلاب این حوزه همه امکانات رفاهی فراهم گردیده است.

,

لازم به یادآوری است که آستانه‌اشرفیه دارای دو حوزه علمیه برادران (جلالیه، اهل‌بیت) و یک حوزه خواهران هست.

,

, , ,

در پایان این دیدار نیز دو جلد از تألیفات آیت‌الله امینیان به آیت‌الله نواب اهدا گردید.

,

انتهای پیام/پ

]
امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه در دیدار شب گذشته آیات عظام عبدالکریم فرحانی معاون آموزش و امور حوزه‌های علمیه کشور و عبدالفتاح نواب مسئول دبیرخانه شورای حوزه‌های علمیه کشور با وی گفت: افتخار ماست که دست ولایت و دست صاحب‌الزمان بالای ماست.