گام برداشتن در مسیر انقلاب اسلامی اصلی‌ترین عامل برای در امان ماندن از فتنه هاست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسینی کیا نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تهران پرس با اشاره به نقش کلیدی رهبر معظم انقلاب در راهبری جامعه و حضور بابصیرت مردم در خاموش کردن فتنه ۸۸ تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب درخصوص دفع فتنه ۸۸ بسیار هوشمندانه، مقتدرانه ورود کردند و با یک تیزبانی خاص و تدبیر خوبی توانستند جامعه را از بحران و فتنه‌ای که به وجود آمده بود، عبور دهند بدون اینکه امتیازی به فتنه گران دهند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسینی کیا با بیان اینکه مردم پشتوانه رهبری هستند، افزود: وقتی مردم مقتدرانه وارد صحنه می‌شوند، طوفان آن مشت قلیل پرخاشگری که به جامعه آمده است نیز برچیده می‌شود.

,

 

,

وی تاکید کرد: در روز نه دی ماه؛ نماد بصیرت و آگاهی، مردم فهمیدند که توطئه دشمن جدی است از همین رو پای رهبری ایستادند و یک تنه و حتی بدون اینکه منتظر دریافت مجوزی باشند به خیابان‌ها آمدند و طومار همه فتنه گران را در هم پیچیدند. 

,

 

,

این نماینده مجلس با اشاره به رویکرد رسانه‌های داخلی در ایام فتنه ۸۸ اظهار داشت: برخی از رسانه‌های داخلی در ایام فتنه آب به آسیاب دشمن ریختند، اما برخی رسانه‌ها به روشنگری خود ادامه دادند و نسبت به ناملایمات و بداخلاقی‌های برخی دیگر نیز تحمل کردند. 

]
حسینی کیا گفت: شناخت مسیر انقلاب اسلامی اصلی‌ترین عامل برای در امان ماندن از فتنه هاست و اگر مردم در مسیر انقلاب اسلامی که امامین انقلاب ترسیم کرده‌اند، گام بردارند، از فتنه‌هایی نیز که در آینده رخ می‌دهد، عبور خواهد کرد.